ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У АНГЛІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юлія Мирославівна Скорик

Анотація

У статті здійснено ретроспективний аналіз пріоритетних напрямів реформування професійної освіти дорослих у Англії, який дозволив чітко визначити основні властивості цілісної концепції освіти дорослих, яка реалізується відповідно до власної мети неперервного гармонійного розвитку особистості, збагачення її духовного світу та реалізації творчого потенціалу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Скорик, Ю. М. (2017). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У АНГЛІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1473
Розділ
Статті
Біографія автора

Юлія Мирославівна Скорик, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Посилання

King A. Overload: Problems of Governing in the 1970s // Political Studies. – 1975. – № 23. – P. 289–296.

Brittain S. The Politics and Economics of Privatisation // Political Quarterly. – 1984. – № 55. – P. 109–127.

The British Economy in Transition: From the Old to New? / Ed. By R. Turner. L.; N.Y., 1995. – 122 p.

Tight M. Mythologies of Adult / Continuing / Lifelong Education // SCUTREA, 29th Annual Conference. – Warwick, 1999. – P. 322–339.

Jennings B. Adult education in Europe. United Kingdom. – Prague: Centre for Leisure and Education, 1981. – 159 p.

A New Training Initiative. – Manpower Service Commission, 1981.

Educational Reform in the UK. Report for Overseas Offices. – The British Council, 1998. – 129 p.

Hargraves G. The Review of Vocational Qualifications, 1985 to 1986: an analysis of its role in the development of competence-based vocational qualifications in England and Wales // British Journal of Educational Studies. – 2000. – Vol. 48, № 3. – P. 285–308.

Training for Employment (White Paper). – London: HMSO, 1988. – 204 p.

Харпер Х., Гарнер Л. Влияние рынка на профессиональное образование в Великобритании // Педагогика. – 1998. – № 6. – C. 96–102.