ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Наталія Олександрівна Чувасова

Abstract


У статті обґрунтовано актуальність розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хімії та біології у процесі їх підготовки в умовах педагогічного університету. На основі аналізу педагогічної теорії і практики показано, що цей процес довільно складної, суперечливий, систематичний і його результативність обумовлена сукупністю педагогічних умов. Представлено авторське трактування сукупності педагогічних умов, які позитивно впливають на розвиток творчого потенціалу учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки їх в педагогічному університеті.

Keywords


творчий потенціал вчителя; фахова підготовка; педагогічні умови

References


Дьяченко В.К. Современная дидактика. Теория и практика обучения в общеобразовательной школе / В.К. Дьяченко. – Новокузнецк : НИПК, 1996. – 357 с.

Артемьева Т.И. Категории возможности и действительности в психологии личности/ Т.И.Артемьева // Категории материалистической диалектики в психологии/ отв. ред. Л.И. Анцыферова. – М. : Наука,1988. – С. 88–119.

Шаров А.С. Психология образования и развития человека : [ учеб. пособие для пед. вузов] / А.С. Шаров. – Омск : Изд-во ОмГПУ, 1996. – 150 с.

Половникова Н.А. О теоретических основах воспитания познавательной самостоятельности школьников в обучении/ Н.А. Половникова. – Казань : Тат. кн. из-во, 1968. – 202 с.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3      

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size