ОРГАНІЗАЦІЯ ВСТУПНОГО УРОКУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ДВОХ ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ»
Abstract
Стаття призначена дослідженню проблеми організації підготовки учнів до успішного сприймання нового навчального матеріалу, пов’язаного із взаємним розміщенням двох площин у просторі. Обгрунтовується потреба у спеціальному вступному уроці до цієї теми. Розкриваються особливості змісту навчання та організації роботи учнів на такому уроці.
Keywords
References
Бурда М. Гуманістична орієнтація змісту підручників з математики / М. І. Бурда // Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах моделювання освітнього середовища: матер. міжнародної науково-практичної конференції / Кол. авт. – Полтава : АСМІ, 2004. – С. 55-58.
Бурда М. І. Геометрія : [підруч. для 10 кл. заг. навч. закладів; академічний рівень] / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. – К. : Зодіак-ЕКО, 2010. – 176 с.
Тарасенкова Н. А. Використання знаково-символічних засобів у навчанні математики / Ніна Анатоліївна Тарасенкова. – Черкаси: Відлуння-Плюс, 2002. – 400 с.
Тарасенкова Н. А. Експрес-контроль з геометрії для 10 класу (академічний рівень): / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. – 88 с.
Тарасенкова Н. А. Самостійні та контрольні роботи з геометрії для 10 класу (академічний рівень): / Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012. – 72 с.
Refbacks
- There are currently no refbacks.