ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОМУ НАВЧАННІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Олександрівна Коваленко

Анотація

Стаття присвячена проблемі впровадження диференційованого навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Автор обґрунтовує принципи диференційованого навчання як педагогічної технології для навчання майбутніх фахівців технічних напрямків, форми та прийоми диференційованого навчання, звертає увагу на особливості застосування диференційованого навчання та характеризує методи навчання, які можуть бути використані при вивченні іноземної мови професійного спрямування у ВНЗ.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Коваленко, О. О. (2017). ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОМУ НАВЧАННІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1720
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Олександрівна Коваленко, Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут»

викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №2

Посилання

Унт, І.Е. Индивидуализация и дифференциация обучения / І.Е. Унт – М.: Педагогіка, 1990. – 192 с.

Чередов І.М. О дифференциации обучения на уроках. / Чередов І.М. – Омск, 1973.

Артюхов, М.В. Дифференциация как условие развития инновационных процессов в образовании / М.В. Артюхов // Дифференциация образования. Региональная стратегия и тактика обеспечения инновационных процессов. – М. Новокузнецьк: НДПКІ, 1996. – С. 88 - 109.

Загвязинський, В.І. О дифференцированном подходе / В.И. Загвязинский // Народное образование, 1968. – №10. – С.16-23.

Голант Е.Я. Дидактические основы дифференцированного обучения // Актуальные проблемы индивидуализации обучения: Материалы научного симпозиума. – Тарту: Тарт. кн. изд-во, 1970. – С.44-52.

Російська педагогічна енциклопедія: в 2-х т. Т. 1. / гл. ред. В.В. Давыдов. – М: БРЕ, 1993. – С. 276.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологи / Г.К. Селевко // Учебное пособие – М., 1998. – С. 80.

Монахов, В.М. Дифференциация обучения в средней школе / В.М. Монахов, В.А. Орлов, В.В. Фирсов // Советская педагогика. – 1990. - № 8. - С. 42 - 47.

Рабунський, Е.С. Индивидуальный подход в процессе обучения школьников (На основе анализа их самостоятельной учебной деятельности) / Е.С. Рабунский – М .: Педагогика, 1975. - С. 184.

Чуріков І.А. Индивидуально-дифференцированный подход к учащимся как эффективное средство активизации познавательной деятельности. / І.А.Чуріков. – Казань, 1973.

Tomilson C. A. Differentiating instruction: Why bother? / Tomilson C. A. – Middle Ground, 9, p. 12-14.

Irujo, S. Differentiated instruction: We can no longer just aim down the middle. ELL Outlook. – 2004, September/October. Retrieved from http://coursecrafters.com/ELL-Outlook/index.html