ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Аліна Сергіївна Носенко

Анотація

У статті розглянуто поняття та проблема формування пізнавальної активності старших дошкільників та визначені види творчих завдань. Схарактеризовані особливості кожного з представлених видів завдань.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Носенко, А. С. (2017). ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1728
Розділ
Статті
Біографія автора

Аліна Сергіївна Носенко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студентка

Посилання

Дабіжа Л.К. Розвивати творчий потенціал / Л.К. Дабіжал. – К., 2002. –191 с.

Єфремов В.І. Творче виховання й освіту дітей на базі ТРИЗ. / В.І. Єфремов. – Львів: «Унікон», 2001. – 234 с.

Крутій К.С. Дитина в дошкільні роки: Програма розвитку, навчання та виховання дітей / К.С. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «Ліпс», 2004. – 268 с.

Ладивір С. П. Пізнавальний розвиток: пошук ефективних шляхів. / С.О. Ладивір. – К.: «Дошкільне виховання», 2002. – 298 с.

Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів. / В.І. Лозова. – Харків: «ОВС», 2000. – 298 с.

Прохорова Л. К. Розвиваємо творчу активність дошкільнят. / Л.К. Прохорова. – М., 1996. –129 с.

Скрипченко О.В. Загальна психологія. / – О.В. Скрипченко. – К., 2011 – 465 с.