НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (20-30 РР. ХХ СТ.)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Марина Юріївна Богомолова

Анотація

Подано особливості організації навчання учнів у школах України 20-х–30-х років ХХ ст. Визначено основні напрями роботи українських учених, організаторів народної освіти, учителів-практиків щодо науково-методичного забезпечення реалізації навчально-виховного процесу в досліджуваний період у контексті концепції соціального виховання, яка визначається як феномен «соціальне виховання». Науково-методичне забезпечення розглянуто крізь призму нового змісту освіти, відповідного програмного наповнення, видання і перевидання підручників і посібників, утілення в навчальний процес як класичних форм і методів організації навчання, так і комплексного підходу, трудового принципу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Богомолова, М. Ю. (2018). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ (20-30 РР. ХХ СТ.). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2121
Розділ
Статті
Біографія автора

Марина Юріївна Богомолова, Херсонський державний університет

кандидат педагогічних наук, докторант кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту

Посилання

Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : монографія / Л. Д. Березівська. – Київ : Богданова А. М., 2008. – 406 с. – Бібліогр. : с. 344–406.

Ваховский Л. Ц. Проблема взаимодействия школы и семейного воспитания в советской педагогической теории 20-х годов / Л. Ц. Ваховский // Сотрудничество педагогической науки и передового опыта в повышении эффективности всестороннего развития личности учащихся в условиях реформы школы. Деп. в ОЦНИ «Школа и педагогика». – № 17–88. – Москва : НИИ ОПВ АПН СССР, 1988. – С. 31–39.

Нариси з історії розвитку новаторських навчально-виховних закладів в Україні (кінець ХІХ – ХХ століття) : навч.-метод. пос. / за ред. О. В. Сухомлинської, В. С. Курила та ін. – Луганськ, 2010. – 444 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори : у 2 т. / за ред. Є. І. Коваленко. – Київ, 1997. – 332 с.

Сірополко С. Історія освіти в Україні / С. Сірополко. – Київ, 2001. – 368 с.

Соколянський І. П. Педагогіка школи та родини в системі соціального виховання / І. П. Соколянський // Рад. освіта. – 1928. – № 10. – С. 12.

Сухомлинська О. В. Педагогічний дискурс ХІХ ст. – диференціація й інтеграція ідей / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. – 2009. – № 4. – С. 36–41.

Сухомлинська О. В. Періодизація педагогічної думки в Україні : Кроки до нового виміру / О. В. Сухомлинська // Зб. наук. пр. спец. вип. : До витоків становлення української педагогічної науки [гол. ред. В. Г. Кузь та ін.]. – Київ : Наук. світ, 2002. – С. 31–40.

Федяєва В. Л.Сімейне виховання в історичній ретроспективі : монографія / В. Л. Федяєва. – Херсон : ХДУ, 2008. – 350 с.

Чепіга Я. Практична трудова педагогіка / Я Чепіга. – Київ, 1924. – 180 с.

Закон України «Про вищу освіту» (2017). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Закон України «Про освіту» (2017). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrainepravo.com/law-making/bill_passed_by_legislature/ zakon-ukraini-pro-osvitu/