ТАНДЕМ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Олексіївна Осова

Анотація

Представлено проблему тандем-технологій як сучасних технологій навчання іноземних мов. З’ясовано, що тандем-технології в навчанні іноземних мов і культур – це технології навчання, в основі яких лежить самостійне (автономне) оволодіння іноземною мовою і культурою двома партнерами з різними рідними мовами, які працюють у парі. Доведено, що тандем-технології як допоміжні при вивченні іноземної мови в педагогічних вищих навчальних закладах також впливають на процес навчання, оскільки сприяють ефективному формуванню іншомовної комунікативної компетенції майбутніх педагогів.

У ході дослідження визначено характерні особливості тандем-технологій у процесі їх застосування під час вивчення іноземної мови, а саме: наявність соціально-індивідуального характеру, асиметрії у відносинах між партнерами, узаємозамінність ролей, активізація природного механізму мотивації, посилення внутрішньої мотивації учасників, яка має на меті вивчення іноземної мови в узаємодії з іншими. Принцип тандему руйнує стереотип, що процес навчання – механічний процес передачі знань, який є можливим лише за участі професійного педагога. Важливо, що тандем-технології вможливлюють отримання задоволення від міжкультурного спілкування.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Осова, О. О. (2018). ТАНДЕМ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2133
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Олексіївна Осова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології

Посилання

Izmaylova, Yu. M., & Piskareva, Ye. M. (2010). Formation of language communicative competence and its components. Saratov. Retrieved from http://rgu-penza.ru/mni/content/files/10_1_Izmajlova,Piskareva.pdf (in Russ.)

Kudryavtseva, Ye. L. (2012). Using tandem for learning Russian as a foreign language and preserving Russian as a mother tongue with natural bilinguals: methodological grounds. Institut inostrannykh yazykov i media-tekhnologiy Universiteta Grayfsvalda (Institute of foreign languages and media technologies of Greifswald University), 130 (in Russ.)

Bihych, O. B., Borysko, N. F., Boretska, H. E., et al. (2013). Methodology of teaching foreign languages and cultures. Kyiv: Lenvit (in Ukr.)

Osova, О. О. (2017). Peculiarities of realizing foreign language learning technologies in Ukrainian higher pedagogical establishments at the end of XX – at the beginning of XXI centuries. Collected scientific works Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka (Personality spirituality: methodology, theory and practice). Sievierodonetsk: Vyd-vo SNU im. V. Dalia, 1 (76), 166–175 (in Ukr.)

Solovova, Ye. N. (2008). Methodology of teaching foreign language: advanced course. Moscow: Astrel (in Russ.)

Solontsova, L. P. (2009). The history of foreign language teaching methods. Pavlidar: EKO (in Russ.)

Nikolaieva, S. Yu., Boretska, H. E., Maiier, N. V., Ustymenko, O. M., Chernysh, V. V., et al. (2015). Modern technologies of teaching foreign languages and cultures in comprehensive and higher educational establishments. Kyiv: Lenvit (in Ukr.)

Ukrainian pedagogical dictionary. (1997). S. U. Honcharenko (Ed.). Kyiv: Lybid (in Ukr.)