ОСНОВНІ СКЛАДНИКИ РОЗВИТКУ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ФІНЛЯНДІЇ

Інна Вікторівна Мелешко

Abstract


Розкрито фінський досвід неформальної освіти дорослих, яка є важливим складником неперервної освіти і має великі потенційні можливості щодо розвитку суспільства, держави й особистості. Зроблено аналіз функціонування освітніх інституцій неформальної освіти дорослих Фінляндії. Розглянуто основні складники розвитку неформальної освіти дорослих і особливості їх узаємодії. Визначено, що основною перевагою фінської концепції неформальної освіти дорослих є усвідомлення соціальної рівності, прав і можливостей навчання дорослих учнів.


Keywords


основні складники; неформальна освіта дорослих; освітні заклади; валідація; неперервна освіта; підготовка викладачів; Фінляндія.

References


Finnish Adult Education Association. Retrieved from http://www.sivistystyo.fi/en.php

Ahonen, S., & Rantala, J. (2001). Nordic Lights: Education for Nation and Civic Society in the Nordic Countries, 1850-2000. Helsinki: Finnish Literature Society

Jensen, N. L. (1984). A Grundtvig Anthology. Selections from the writing of N.F.S. Grundtvig (1783-1872). Copenhagen: James Clarke&amp

Гаврилова И. В. Формальная, неформальная и информальная модели образования / И. В. Гаврилова, Л. А. Запруднова // Молодой ученый. –2016. – № 10. – С. 1197–1200.

Liberal adult education certificate as a tool for validation. Retrieved from https://ec.europa.eu/epale/sites/epale/files/nvl_report_tool_for_validation_08 0916_3_0.pdf .

Огієнко О. І. Дослідження структури та функцій освіти дорослих / О. І. Огієнко // Педагогічні науки. Збірник наукових праць (частина перша). – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2002. – С. 103–111.

Лившиц В. Финская система образования Education in Finland / Влад Лившиц. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.proza.ru/2012/01/03/1230

Szekely, Radu. L’Educazione degli adulti in Finlandia. Retrieved from http://rivista.edaforum.it/numero8/pdf/15%20EDA%20in%20altri%20paesi%20L'educazione%20degli% 20 adulti%20in%20Finlandia.pdf.

Старєва А. М. Теоретичні та практичні основи освіти дорослих / А. М. Старєва // Наукові праці : Науково-методичний журнал. Педагогічні науки. – Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. П. Могили, 2006. – Т. 50, вип. 37. – С. 105–109.

Sahlberg, P., & Oldroyd, D. (2010). Pedagogy for economic competitiveness and development. European Journal of Education, 45 (2), 280–299

Основные характеристики и тенденции развития образования. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.intelros.ru/.../14396- osnovnye-harakteristiki- i-tendencii- razvitiya- obrazovaniya-vzroslyh- v- usloviyah-globalizacii.html


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2        

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size