ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юлія Миколаївна ТКАЧ

Анотація

У статті викладено основні етапи педагогічного експерименту щодо фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. Викладено основні проміжні результати. Зазначено, про позитивну динаміку рівня сформованості професійних компетентностей та оволодіння методами теоретичного пізнання, підвищення рівня вмотивованості студентів до навчання та якості засвоєння знань в цілому

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ТКАЧ, Ю. М. (2018). ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (16). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2269
Розділ
Статті
Біографія автора

Юлія Миколаївна ТКАЧ, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри кібербезпеки та математичного моделювання

Посилання

Гончаренко С. У. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. У. Гончаренко // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 2–6.

Кремень В. Освіта і наука України : шляхи модернізації (факти, роздуми, перспективи) / В. Кремень. – К. : Грамота, 2003. – 272 с.

Ткач Ю.М. Модель фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів/ Ю.М. Ткач // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвтіній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І.Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ. - 2017. – Вип. 53 (106). – С. 325-332.

Ткач Ю.М. Фундаменталізація професійної підготовки майбутніх економістів: теоретичний і методичний аспекти : монографія / Ю.М.Ткач. – Монографія. Ніжин: ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2017. – 418 с.