ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ГРАНИЦЬ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Микола Васильович БОСОВСЬКИЙ
Аліна Володимирівна БОЖКО

Анотація

Статтю присвячено проблемі вивчення вищої математики студентами непрофільних спеціальностей. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел визначено особливості вивчення границь у ВНЗ. Обґрунтовано основні компоненти диференційованого підходу вивчення границь

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БОСОВСЬКИЙ, М. В., & БОЖКО, А. В. (2018). ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ГРАНИЦЬ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (16). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2270
Розділ
Статті
Біографії авторів

Микола Васильович БОСОВСЬКИЙ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та методики навчання математики

Аліна Володимирівна БОЖКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

аспірант кафедри математики та методики навчання математики

Посилання

Кудрявцев Л. Д. Краткий курс математического анализа / Л. Д. Кудрявцев. – М.: Наука, 1989. – 402с.

Овчинников П. Ф. Высшая математика / П. Ф. Овчинников, Ф. П. Яремчук, В.М. Михайленко. – К. : Вища школа, 1987. – 540 с.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Пунтус Т. С. Використання диференційованого навчання у вищій школі: навчальний матеріал / Т. С. Пунтус, А. В. Полякова, [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/3_ANR_2014/Pedagogica/5_155965.doc.htm.