ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Анатолійович ГАВРИЛЕНКО

Анотація

Стрімкий розвиток інформаційного суспільства формує нові вимоги до майбутніх учителів математики. Адже, саме від їх фахової компетентності багато в чому залежить розвиток математичних дисциплін та й загалом технічного прогресу. Як показує досвід, подальша гуманізація освіти, скорочення педагогічних годин для викладання точних наук, призводять до інтенсифікації процесу навчання математики, а для забезпечення якості засвоєння знань учителі математики мають застосовувати різнопланові методики активізації навчальної діяльності. Одним із ефективних методів вирішення цієї проблеми є формування дослідницької компетентності майбутніх учителів математики, яку вони застосовуватимуть у своїй педагогічній роботі.

 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГАВРИЛЕНКО, О. А. (2018). ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (16). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2272
Розділ
Статті
Біографія автора

Олександр Анатолійович ГАВРИЛЕНКО, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

викладач кафедри професійної педагогіки та соціально-гуманітарних наук

Посилання

Биков В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Валерій Юхимович Биков // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: 36. наук. пр. / Ін-т засобів навчання АПН України. — К., 2004. — С. 97-108.

Биков В. Ю. Модель інтерактивної системи / Валерій Юхимович Биков // Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: 36. наук. пр. / Ін-т засобів навчання АПН України. – К., 2004. – с. 88.

Головань М.С. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду / М.С.Головань // Вища освіта України. – 2008. – № 3. – с. 23.

Головань М.С. Компетентнісний підхід як методологічна основа вищої професійної освіти / М.С.Головань // Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету.– Випуск 1. – Рівне: РДГУ, 2011. – с. 53.

Гончаренко С.У. Методика як наука / Семен Устинович Гончаренко. – Хмельницький: Вид-во ХГПК, 2000. – 230 с.

Жумик Л. В. Інтерактивні технології навчання на уроках математики / Л. В. Жумик// Математика в шк. України. – 2005. – № 9. – С. 2-6.

Єльнікова О. В. Інтерактивне навчання – засіб модернізації освіти у сучасній школі / О. В. Єльнікова // Педагогіка і психологія творчої особистості: проблеми і пошуки: 36. наук. пр. / їн-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К.; Запоріжжя, 2002. – Вип. 24. – С. 84-88.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: Теорія, практика, досвід: Метод, посібник. – К., 2002.; Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-ме¬тод, посібн. / О. І.Пометун, Л. В. Пироженко; За ред. О. І. Пометун. – К., 2003.

Фурман А.В. Методи дослідження модульно-розвивальних форм навчання: Наук. вид./ А.В. Фурман, М.Б. Бригадир.- Терн. Ін-т ЕСО, 1999. – 36 с.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А.В.Хуторской // Народное образование. –2003. – № 2. – С. 55-61.

The European Qualifications Framework for Lifelong Learning [Електронний ресурс]: Режим доступу –http://ec.europa.eu/dgs/education_culture