МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ігор Васильович ГЕВКО

Анотація

Запропонована робота присвячена аналізу просторової-часової та функціональної структури системи освіти, як однієї з найбільш розвинутих регіональних освітніх підсистем нашої держави. В статті розглянуті теоретико-методичні основи дослідження системи освіти, визначено та обґрунтовано дію чинників, що впливають на формування та функціонування системи освіти регіону. Сучасне українське суспільство переживає достатньо суттєві зміни під впливом світових глобалізаційних  процесів, формуючи основи інформаційного суспільства. Важливою умовою його розбудови є перехід до стійкого розвитку, основою якого є формування інтелектуального потенціалу соціуму, що неможливе без розбудови якісно нового рівня системи освіти у відповідності до вимог єдиного світового освітнього простору. В статті наголошується, що освіта впливає на всі без виключення рівні організації макросоціальної системи: суспільство, державу, окремі інститути особистості – на всі її структурні елементи. Жоден державний або соціальний інститут не може ефективно функціонувати без кваліфікованих кадрів та інновацій

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГЕВКО, І. В. (2018). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2454
Розділ
Статті
Біографія автора

Ігор Васильович ГЕВКО, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри комп’ютерних технологій

Посилання

Конституція України. К.: Преса України. 1997. 80 с.

Вернадский В. И. Начало и вечность жизни / Сост., вступ. ст., комент. М. С. Бастраковой, И. И. Мочалова, В. С. Неаполитанской. М.: Сов. Россия. 1989. 704 с.

Економічний енциклопедичний словник: у 2 т. / За ред. С. В. Мочерного. Львів: Світ, 2006. Т. 2 . 568 с.

Беккер Г. Человеческое поведение: экономический подход: Избранные труды по экономической теории. М.: ГУ ВШЭ. 2003. 596 с.

Каленюк І. С. Освіта в економічному вимірі: потенціал та механізми розвитку: монографія. Київ: Кадри, 2001. 326 с.

Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века: уч. пособ. для самообр. Изд. 2-е, переработ. и доп. М.: Педагогическое общество России. 2002. 512 с.

Гевко І. В. Професіоналізм педагогічних кадрів як одна із умов якісної підготовки майбутніх учителів технологій. Journal of Education, Health and Sport. Poland. 2017. Vol. 7. №5. P. 797–807.

Енциклопедія освіти / голов. ред. В. Г. Кремень. Киъв: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.

Закон України «Про вищу освіту». URL: http://osvita.ua/legislation/law/2235/.

Пірожков С. І. Ринок освіти у глобальному вимірі: Європейський досвід для України. Стратегічна панорама, 2002. № 2. С. 201–204.

Юрковский В. М. География сфери обслуживания: монография. Киев: УМК ВО, 1989. 82 с.