МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК ТВОРЧИЙ ПРОЦЕС

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Микола Миколайович КОНДРАШОВ

Анотація

У статті розкриваються основні положенні менеджменту знань як важливої складової фахової підготовки майбутніх учителів, сутність понять «менеджмент знань», «управління якістю менеджменту знань», структура змісту, види менеджменту знань, форми і методи його реалізації

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОНДРАШОВ, М. М. (2018). МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК ТВОРЧИЙ ПРОЦЕС. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2458
Розділ
Статті
Біографія автора

Микола Миколайович КОНДРАШОВ, автотранспортний коледж ДВНЗ «Національний технічний університет», м. Кривий Ріг

кандидат педагогічних наук, методист

Посилання

ІІ Всеукраїнський з'їзд працівників освіти, 7–9 жовтня 2001 року / Редкол.: В.Г. Кремень (гол. редкол.), В.О. Зайчук, В.П. Романенко. Київ: ЗАТ НІЧЛАВА, 2002. 230 с.

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний (психологические основы). Изд. 2-е, доп. и испр. М.: Изд-во МГУ, 1984. 345 с.

Рогачев В. В. Педагогические условия включения старшеклассников в социальную деятельность: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Ярославль: ЯГПУ им. К. Д. Ушинского, 1994. 20 с.

Реан А.А., Коломинский Я.Л. Социальная педагогическая психология. СПб.: Питер, 1999. 416 с.

Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика: учеб. пособие для вузов / под ред. В. А. Сластенина. М.: Академия, 2002. 576 с.

Конопкин О.Я. Общая способнсть к самореализации как фактор субъектного развития. Вопросы психологии, 2004. № 2. С. 127–135.