КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ДІАГНОСТИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПВШ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Артем Володимирович КОРКІШКО

Анотація

У статті розглянуто критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний) діагностики сформованості професійного іміджу майбутніх магістрів педагогіки вищої школи. Кожен критерій включає групу якісних показників, які розкривають зміст і характеризують його. Визначено методи та засоби діагностики щодо показників кожного критерію. Зазначено, що всі критерії сформованості професійного іміджу майбутніх магістрів є тісно пов’язаними між собою та взаємообумовленими

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОРКІШКО, А. В. (2018). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ДІАГНОСТИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПВШ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2459
Розділ
Статті
Біографія автора

Артем Володимирович КОРКІШКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

аспірант кафедри педагогіки вищої школи

Посилання

Философский словарь. 2-е изд. / под ред. М. Розенталя, П. Юдина. М. : Политиздат, 1968. 432 с.

Макарова Г. Г. Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2013. Вип. 113. С. 178–183.

Терещук Г. В., Сидоренко В. К. Основи педагогічних досліджень. Ольштин: WSIiE NWP, 2010. 328 с.

Марченко О. О. Критерії сформованості професійно-особистісного іміджу майбутніх інженерів-механіків. Международная научно-теоретическая конференция студентов и аспирантов «Украина и мир: гуманитарно-техническая элита и социальный прогресс». Харьков: НТУ «ХПИ», 2015. С. 213–215.

Горовенко О. А. Формування особистісно-професійного іміджу вчителя загальноосвітнього навчального закладу засобами само презентації: автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.04. Переяслав-Хмельницький, 2013. 23 с.

Словник української мови : в 11 т. / за ред. І. Білодіда. Київ: Наукова думка, 1970–1980. Т. 8. 343 с.

Богданова І. Модульна технологія у професійній підготовці вчителя: монографія / за ред. І. Зязюна. Одеса : Учбова книга, 1997. 289 с.

Самборська О. В. Критерії, показники та рівні готовності магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 51. С. 239–244.