ІНТЕГРАЦІЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юлія Сергіївна КОТЕЛЯНЕЦЬ

Анотація

Розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «інтеграція» та відображено основні тлумачення цього терміну у довідкових, словниково – енциклопедичних та педагогічних виданнях, наукових дослідженнях. На основі аналізу досліджень  визначено фактори, сприятливі для реалізації інтеграційних процесів у системі дошкільної освіти. Розглянуто умови та форми реалізації принципу інтеграції.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОТЕЛЯНЕЦЬ, Ю. С. (2020). ІНТЕГРАЦІЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/246-251
Розділ
Статті
Біографія автора

Юлія Сергіївна КОТЕЛЯНЕЦЬ, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

старша викладачка кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної українсь-кої мови [укладач і голов. ред. Бусел В.Т.]. Київ; Ірпінь: Перун, 2005. 1728 с.

Педагогічний словник [за ред. дійсного члена АПН України Ярмаченка М.Д.]. Київ: Педагогічна думка, 2001. 516 с.

Соціолого-педагогічний словник [укл. С.У. Гонча-ренко, В. В. Радул, М. М. Дубінка та ін.; за ред В.В.Радула]. Київ: ЕксОб, 2004. 304 с.

Педагогіка вищої школи: словник-довідник [упор. О.О. Фунтікова]. Запоріжжя: ЗІДМУ, 2007. 404 с.

Яковлев И.П. Интеграция высшей школы с наукой и производством. Ленинград: Изд-во ЛГУ, 1987. 126 с.

Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної шко-ли: дидактичні основи: монографія. Львів: Світ, 1999. 301 с.

Радкін В.Ф. Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного у-ту ім. І. Франка. 2005. №21. С.61–64.

Монахова Г.А. Образование как рабочее поле интеграции. Педагогика. 1997. № 5. С. 52–55.

Кошкина И.В. Интеграция предметно-содержательной информации на модульной осно-ве: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. СПб., 1998. 175 с.

Берулава М.Н. Интеграция содержания общего ипрофессионального обучения в профтехучили-щах: теорет.- методол. аспект. Томск: Изд-во Томского университета, 1988. 221 с.

Философский энциклопедический словарь [Ред.-сост. Е.Ф. Губский и др.]. М.: ИНФРА-М, 1997. 575 с.

Федосеев П.Н. Философия и интеграция знания. Вопросы философии. 1987. № 7. С. 16–30.

Гончаренко С. Український педагогічний слов-ник. Київ: Либідь, 1997. 374 с.

Павельциг Г. Интеграция – дифференциация – прогресс. Интегративные тенденции в современном мире и социальный прогресс [Под ред. М.А. Розова]. М.: Изд-во МГУ, 1989. С. 27–42.

Нюдюрмагомедов А.Н. Интеграционные процес-сы в педагогическом образовании: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Ростов н/Д, 1999. 365 с.

Словник іншомовних слів [За ред. О.С. Мельничука]. Київ, 1974. 776 с.

Корнеев С.И. Интеграция содержания общего и профессионального образования в условиях про-фильной школы: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. СПб., 2004. 223 с.

Чапаев Н.К. Структура и содержание теоретико-методологического обеспечения педагогической интеграции: дис. … докт. пед. наук: 13.00.01. Екатеринбург, 1998. 562 с.

Методика выявления и описания интегративных процессов в учебно-воспитательной работе СПТУ [Сост. Ю.С. Тюнников]. М.: Изд-во АПН СССР, 1986. 46 с.

Козловська І.М. Проблема визначення рівнів інтеграції у сучасній дидактиці. Педагогіка і пси-хологія професійної освіти. 2007. №4. C. 9–19.

Эльконин Д.Б. Избранные психологические тру-ды: Проблемы возрастной и педагогческой пси-хологии. М.: Изд-во Междунар. пед. акад., 1995. 224 с.