СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ «МИСТЕЦТВО»

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Миколаївна ЛУК’ЯНЧЕНКО

Анотація

У статті наголошено, що процес формування готовності майбутніх вчителів до використання технології розвивального навчання на уроках мистецького циклу у школі має бути зосереджений на формуванні стійкої мотивації до оволодіння сучасними розвивальними технологіями, на формування знань з фундаментальних та спеціальних мистецьких дисциплін; на знаннях методичних засад розвивального навчання та уміннях, навичках їх реалізації під час викладання дисциплін мистецького циклу для школярів, а також умінні здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності та сформованості мистецьких компетентностей учнів

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЛУК’ЯНЧЕНКО, О. М. (2018). СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ «МИСТЕЦТВО». Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2462
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Миколаївна ЛУК’ЯНЧЕНКО, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання

Посилання

Олексюк О. М., Ткач М. М. Музично-педагогічний процес у вищій школі. Київ: Знання України, 2009. 123 с.

Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ: Освіта України, 2010. 274 с.

Меретукова З. К. Теоретические и практические основы подготовки учителя к развивающему обучению: дис… д-ра пед. наук: 13.00.01. М., 2001. 308 с.

Каминская М. В. Концепция профессионального развития учителя в системе развивающего образования Д. Б. Эльконина – В. В. Давыдова. Психологическая наука и образование, 2004. №3. С. 34–43.

Замашкіна О. Д. Проблеми розвивального навчання молодших школярів в українській педагогічній науці (60–90 рр. ХХ століття): дис… канд. пед. наук: 13.00.01 / Київській національний ун-т ім. Т. Шевченка. Київ, 2005. 199 с.; Замашкіна О. Д. Ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічних дослідженнях 70–80-х років. Початкова школа, 2004. № 7. С. 49–52.

Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. М.: ИНТОР, 1996. 544 с.

Ксензова Г. Ю. Перспективные школьные технологии. М.: Педагогическое общество России, 2000. 224 с.

Дусавицкий А. К., Погребняк О.Н. Педагогическая деятельность в развивающем образовании: восхождение к личности. Харків, 2006. 200 с.

Дусавицький О. K. Психологія особистості та розвивального навчання. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016. 100 с.

Школяр Л. В., Школяр В. А., Критская Е. Д. Музыкальное образование в школе: учеб. пособие для студ. М.: Академия, 2001. 232 с.

Усачёва В. О. Имровизация и сочинение музики как творческий метод развивающего обучения детей: автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.02. М., 2002. 34 с.

Цыпин Г. М. Проблема развивающего обучения в преподавании музыки: дис. … д-ра пед.наук: 13.00.01. М., 1977. 361 с.