РАДІСТЬ УСПІХУ УЧНЯ – СТРАТЕГІЯ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Анна Гаврилівна МІНЯЙЛЕНКО

Анотація

У статті розкриваються основні положення забезпечення радості успіху в навчанні засобами технологізації освітнього процесу, розглядаються інноваційні технології; форми і методи, які забезпечують психологічний комфорт, сприятливу емоційну  атмосферу, захищають право учня бути самим собою, на вираження власної особистості у навчанні, конкретизується сутність кожного методу для організації інтерактивного навчання і умови ефективної реалізації «Програми якості освіти», виявлення вузьких місць у практиці сучасної школи і засобів їх подолання в навчальному процесі

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МІНЯЙЛЕНКО, А. Г. (2018). РАДІСТЬ УСПІХУ УЧНЯ – СТРАТЕГІЯ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2466
Розділ
Статті
Біографія автора

Анна Гаврилівна МІНЯЙЛЕНКО, ЗОШ І–ІІІ ступенів № 122, Кривий Ріг

вчитель української мови та літератури, заступник директора з навчальної роботи

Посилання

Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. 2-е изд. Киев: Радянська школа, 1971. 244 с.

Кондрашов Н.Н. Методическая сфера управления подготовкой студентов к успешной профессиональной деятельности в системе университетского образования. Кривой Рог, 2017. 192 с.

Фасоля А.М. Формування духовного світу особистості школяра засобами літератури (Психолого-педагогічні основи формування духовного світу особистості). Українська література в загальноосвітній школі, 1999. №1. С. 22–24.

Белкин А.С. Основы возрастной педагогики: учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. заведений. М.: Академия, 2000. 192 с.