CИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ У США

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Іванна Анатоліївна РУДЕНКО

Анотація

У статті проаналізовано систему післядипломної педагогічної освіти у США, розкрито коло питань щодо дослідження досвіду становлення системи підвищення кваліфікації освітян у цій країні, проаналізовано сучасні тенденції неперервної педагогічної освіти, розкрито форми, зміст, тривалість та частоту заходів підвищення кваліфікації, проаналізовано провідні особливості системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів,  розглянуто особливості реалізації освітнього процесу, що лежать  в основі системи післядипломної педагогічної освіти, схарактеризовано умови успішного досягнення усіх запланованих цілей у ході процесу підвищення кваліфікації працівників освіти, з урахуванням соціальних і психофізіологічних особливостей дорослої людини. 

У дослідженні схарактеризовано процес підвищення кваліфікації як цілеспрямовану систему, яка має свою специфіку і розвивається під впливом чинників різного рівня й масштабу.

У статті розглянуто сутність неперервного процесу навчання, який є основою системи підвищення кваліфікації працівників освіти, проаналізовано особливості організації процесу навчання уже сформованих спеціалістів, умови успішного досягнення усіх запланованих цілей у ході процесу підвищення їх кваліфікації, висвітлено основні цілі процесу підвищення кваліфікації освітян країни, виявлено  провідні тенденції неперервної освіти педагогів, з метою вдосконалення національної освітньої системи та покращення системи підвищення кваліфікації фахівців освіти в Україні

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
РУДЕНКО, І. А. (2018). CИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ У США. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2471
Розділ
Статті
Біографія автора

Іванна Анатоліївна РУДЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Савенкова И. Э. Сравнительный анализ повышения квалификации учителей в России и в развитых зарубежных странах: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01.. М., 2002. 114 с.

Мукан Н. В. Сучасні дослідження в галузі підвищення кваліфікації вчителів у системі неперервної професійної освіти англомовного світу. Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики: зб. наук. пр. / відп. ред. Ф. С. Бацевич. Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2007. 140 с.

Клясен Н. Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика. Нова педагогічна думка, 2014. № 2. С. 187–190.

Фрумина Е. Л. Непрерывное образование для педагогов: модели и особенности. Непрерывное образование в политическом и экономическом контекстах / отв. ред. Г.А. Ключарев. М.: ИС РАН, 2008. С. 274–292.

Бирка М. Ф. Неперервна освіта вчителів в Україні та США: порівняльний аналіз. Неперервна освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 березня 2012 року). Чернівці: Черемош, 2012. С. 147–148.

Fullan M. G. The New Meaning of Educational Change. Teachers College Press. New York, 2001. 262 р.

Правдивцева Ю.С. Анализ традиционных моделей повышения квалификации учителей школ в США. URL: http://www.emissia.org/offline/2014/2123.htm.

Ashby C. Teacher training programs: activities underway to improve teachertraining, but information collected to assess accountability has limitations. Testimony before the subcommittee on 21st century competitiveness, Committee on Education and Workforce, US House of Representatives. Washington, D.C.: U.S. General Accounting Office, 2002. 13 р.