УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЕКТНО-ХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Андрій Володимирович УРУСЬКИЙ
Галина Мефодіївна МАМУС

Анотація

Обґрунтовано необхідність проектно-художньої підготовки майбутніх учителів технологій. Проведено аналіз понять «проектна діяльність», «художньо-трудова діяль­ність» та «проектно-художня діяльність». Обґрунтовано поняття «проектно-художню діяльність» в умовах підготовки майбутніх учителів технологій. Проаналізовано підготовку студентів інженерно-педагогічного факультету до проектної та художньої діяльності у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Розкрито структуру та зміст інтегрованого курсу «Проектно-художній практикум» для підвищення рівня компетентностей майбутніх учителів технологій з проек­тування та виготовлення виробів. Проаналізовано особливості проведення практичних занять

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
УРУСЬКИЙ, А. В., & МАМУС, Г. М. (2018). УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЕКТНО-ХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2474
Розділ
Статті
Біографії авторів

Андрій Володимирович УРУСЬКИЙ, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри технологічної освіти та охорони праці

Галина Мефодіївна МАМУС, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної освіти та охорони праці

Посилання

Коберник О.М. Проектна технологія: теорія, історія, практика: монографія. Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. 229 с.

Бєлова Ю. Ю. Формування національних цінностей у студентів-майбутніх вчителів трудового навчання в процесі художньо-трудової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2004. 20 с.

Курач М. С. Концептуальні засади формування цілісного художньо-проектного знання майбутнього вчителя технологій. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ. Вип. 45. 2014. С. 172–178.

Бовсунівський В. М. Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій у післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2013. 22 с.

Трудове навчання: 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/navchalni-prohramy-5-9-klasy-naskrizni-zmistovi-liniji/trudove-navchannya-tehnichni-vydy-pratsi-naskrizni-zmistovi-liniji/#_ftn1.