ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Владислав Євгенович ВЕЛИЧКО

Анотація

У статті розглядається можливість використання вільного програмного забезпечення та вільні аналоги пропрієтарного програмного забезпечення в процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики, фізики та інформатики. Також проаналізовано проблеми впровадження вільного програмного забезпечення

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ВЕЛИЧКО, В. Є. (2018). ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2481
Розділ
Статті
Біографія автора

Владислав Євгенович ВЕЛИЧКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри методики навчання математики та методики навчання інформатики

Посилання

Стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/386-2013.

Харченко В.М. До проблеми використання вільного програмного забезпечення при вивченні шкільного курсу інформатики в старшій школі. Інформаційні технології – 2016: зб. тез ІІ Української конференції молодих науковців, (19 травня 2016 р.). Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016.

Алєксєєв Є.Р., Чеснокова О.В., Чеснокова М.А. Про досвід використання вільного програмного забезпечення на кафедрі «обчислювальна математика і програмування» Донецького національного технічного університету. Тези Міжнародної науково-практичної конференції Foss Lviv-2011. Збірник наукових праць. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів: Видавництво ЛНУ, 2011. С. 7–9.

Семеріков С.О., Теплицький І.О. З досвіду використання вільного програмного забезпечення у підготовці майбутнього вчителя. Рідна школа. 2003. №. 5. С. 40–41.

Горошко Ю.В., Костюченко А.О., Шкардибарда М.І. Проблеми та особливості впровадження вільного програмного забезпечення в навчальний процес. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2010. №. 7. С. 8–10.

Кравчина О.Є. Основні напрями використання вільного програмного забезпечення в закладах освіти зарубіжжя. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ІТЗН, 2010. №6(20). URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/372/326.

Власенко А.П., Самощенко А.В. Компьютерная система поддержки учебного процесса на базе свободного программного обеспечения. Информатика и компьютерные технологи. 2011. C. 204–208.

Погромська Г.С., Христодоров О.В. Реалізація вільного програмного забезпечення засобами комплексного середовища розробки міжплатформових додатків QT. Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. 2015. №. 1. С. 224–231.

Семеріков С.О. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: монографія. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. 340 с.

Воронкін О.С. Використання вільного програмного забезпечення в системі дистанційної освіти. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2011. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011. С. 28–30.

Кухарський В., Злобін Г.Г., Рикалюк Р.Є., Шувар Р.Я. Використання вільного програмного забезпечення в навчанні і наукових дослідженнях у Львівському національному університеті імені Івана Франка. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2016. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. С.71–73.

Покришень Д.А., Дрозд О.П., Сподаренко І.Й. Використання вільного програмного забезпечення у професійній підготовці майбутніх інженерів. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2011. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011. С. 127–129.

Ткачук Г.В. Використання вільного програмного забезпечення для вивчення технічних дисциплін майбутніми учителями інформатики. Збірник наукових праць міжнародної науково-практичної конференції FOSS LVIV-2016. Львів, Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. С. 106–108.