ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Діляра Зелімівна КАРАШАЄВА
Ірина Леонідівна ПОКРОВСЬКА

Анотація

У статті розглядається одна з проблем викладання кримськотатарської мови – необхідність впровадження інноваційних технологій та методів лінгводидактики у процес вивчення кримськотатарської мови студентами мовних спеціальностей. Особлива увага приділяється використанню комунікативних прийомів навчання та лінгафонного кабінету як методів активного розвитку комунікативної та лінгвокультурологічної компетенції студентів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КАРАШАЄВА, Д. З., & ПОКРОВСЬКА, І. Л. (2018). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2504
Розділ
Статті
Біографії авторів

Діляра Зелімівна КАРАШАЄВА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

асистент кафедри тюркології

Ірина Леонідівна ПОКРОВСЬКА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор філологічних наук, доцент, завідувач кафедри тюркології,

Посилання

Покровська І. Л. Методика викладання турецької мови в інтерактивному класі. Актуальні проблеми викладання іноземних мов (української, російської, англійської, китайської, турецької) у вищих навчальних закладах. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Київ: КНУ імені Тараса Шевченка, 2015. С. 85 89.

Пентилюк М.І., Караман С.О., Горошкіна О.М. та ін. Методика навчання української мови в середніх закладах: підруч. Київ: Ленвіт, 2005. 400 с.

Ворзацька Л., Кратасюк Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади. Дивослово. 2005. №2. С. 5–9.

Wright A., Betterridge D., Buckby M. Games for Language Learning: Cambridge Handbooks for Language Teachers. Cambridge University Press, UK, 2006. 193.

Куц М.О. Імітаційно-ігрові технології у викладанні іноземних мов увищих технічних навчальних закладах. Матеріали ХХІ Міжн.наук.-метод.конф.«Управління якістю підготовки фахівців» (м. Одеса, 21–22квітня 2016 р.). Одеса: Вид-во ОДАБА, 2016. С. 128–130.

Сейтхалилова Л.С. Методик къулланма. Дебат оюнлары къырымтатар тилининъ огренювинде ань-аневий олмагъан бир усулдыр. Симферополь: Къырым девлет окъув педагогика нешрияты, 2007. 16 с.

Зозуля І., Присяжна О., Солодар Л. Основні сучасні методи викладання української мови як іноземної. Теорія і практика викладання мови як іноземної. 2014. Вип. 9. С.22–27.

Чернова А. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної. Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия «Филология. Социальные коммуникации». 2012. Т. 25(64). №1. Часть 2. С. 318–322

Галиуллина, Э.И. Использование мультимедийного лингафонного кабинета при обучении иностранным языкам. Электронные текстовые данные. М.: [б.и.], 2013. URL: http:// elibrary.ru/item.asp?id=17700476.

Інтерактивний клас (ІК). Система управління комп’ютерним класом. Версія 7.0 R2. Керівництво викладача. Київ, 2013.

Малюга O. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. Молодь і ринок. 2014. № 2(109). С.86–69.