ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Катерина Василівна КОЗУБЕНКО

Анотація

У статті проаналізовано різні підходи науковців щодо визначення поняття «критерії». Охарактеризовано трирівневу модель критеріїв рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із туризму. Розглянуто критерії та рівні сформованості комунікативної компетентності відповідно до визначених нами шести блоків , таких як: цільовий, методологічний, методичний, змістовий, процесуальний та результативно-оцінювальний.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОЗУБЕНКО, К. В. (2018). ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2511
Розділ
Статті
Біографія автора

Катерина Василівна КОЗУБЕНКО, Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ

викладач

Посилання

Большой энциклопедический словарь. 2-е издание. / под ред. В. Н. Ярцева. М.: Большая российская энциклопедия, 1998. 685 с.

Курлянд З.Н. Професійна усталеність вчителя  основа його педагогічної майстерності. Одеса, 1995. 160 с.

Кулюткин Ю.Н. Психология обучения взрослых. М.: Просвещение, 1985. 128 с.

Баловсяк Н.В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ, 2006. 334 с.

Словник-довідник з професійної педагогіки / за ред. А. В. Семенової. Одеса: Пальміра, 2006. 272 с.

Шпигель Дж. Флирт – путь к успеху. СПб.: Питер, 1997. 150 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 1977. 376 с.