ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАТУСУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Геннадіївна КОРКІШКО

Анотація

У статті зазначено, що в наукових дослідженнях статус поділяють на професійний, природний, досягнутий та особистісний. Доведено, що одним із найважливіших статусів у житті людини є саме професійний статус. Акцентовано, що одним із показників, який характеризує професійний статус викладача ВНЗ є професіоналізм, який вимагає наявності загальногромадянських рис, морально-психологічних і науково-педагогічних якостей, індивідуально-психологічних особливостей, професійно-педагогічних здібностей, які сприятимуть внутрішньому усвідомленню своїх професійних якостей із вимогами, які пред’являє до нього освітня система.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОРКІШКО, О. Г. (2018). ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ЯК ПІДҐРУНТЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАТУСУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (5). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2513
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Геннадіївна КОРКІШКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки вищої школи

Посилання

Кравченко А. Социология: Общий курс: Учебное пособие для вузов. М.: ПЕРСЭ; Логос, 2002. 640 с.

Кравець О. Є. До питання професійної педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. Вип. 43. С. 161−166.

Кузьмина Н. В. [Головко-Гаршина]. Предмет акмеологии. 2-е изд., испр. и доп. СПб. : Политехника, 2002. 189 с.

Барабанова З. П. Развитие акмеологической культуры педагогов как одно из условий подготовки к личностно ориентированному взаимодействию. Вестник развития науки и образования. 2008. № 4. С. 91−95.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник. Київ: Кондор, 2011. 628 с.

Коркішко О. Г. Усвідомлення сучасним викладачем власного призначення як запорука професійного зросту. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. № 2 (46). С. 336−343.