ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Сабіна Шаїдівна РАДЖАБОВА

Анотація

У статті проаналізовано цілі, які постають перед викладачем психології у педагогічному вищому навчальному закладі. Серед них формування психологічної культури студента. Об’єктивовано необхідність якісного перетворення особистості майбутнього педагога. Реалізація означених цілей значно ускладнюється особливостями сучасного учбового процесу.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
РАДЖАБОВА, С. Ш. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2580
Розділ
Статті
Біографія автора

Сабіна Шаїдівна РАДЖАБОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології

Посилання

Мюнстерберг Г. Основы психотехники. СПб.: Алетейя, 1996. 352 с.

Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии. М. : Изд-во УРАО, 2000. 77 с.

Выготский Л.С. Исторический смысл психологического кризиса. Методологическое исследование. Выготский Л.С. Полное собрание сочинений: в 6 т. Т.1. Вопросы теории и истории психологии / под ред. А. М. Матюшкина. М.: Педагогика, 1982. C. 292–436.

Зеер Э.Ф. Психология профессий: учеб. пособие для студентов вузов. М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2006. 336 с.

Бадмаев Б. Ц. Методика преподавания психологии. М.: Владос, 1999. 301 с.

Ильин Е. П. Психология для педагогов. СПб.: Питер, 2012. 640 с.

Климов Е. А. Основы психологии: учебник для вузов. М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1997. 295с.

Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: активне соціально-психологічне навчання: навч. посіб. Київ: Вища школа, 2004. 679 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма. М.: Знание, 1996. 312 с.

Карандашев В. Н. Методика преподавания психологии: учебник для бакалавров. 3-е изд., перераб. и доп. М.: Юрайт, 2014. 376 с.