ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Яна Володимирівна ТОПОЛЬНИК

Abstract


У статті розглянуті аспекти проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано наукові праці сучасних дослідників, в яких охарактеризовано особливості застосування ІКТ у навчальному процесі. Визначено основні передумови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час підготовки майбутнього викладача.

Keywords


інформаційно-комунікаційні технології; передумови; навчальний процес; майбутній педагог; освіта

References


Іщенко О. А. Передумови й проблеми застосування нових інформаційних технологій при викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін. Коледжанин. 2002. № 3. С. 33–34.

Когут У. П. Передумови ефективної інтеграції ІКТ в навчальний процес бакалаврів інформатики педагогічного університету. URL: http://lib.iitta.gov.ua/785/1/454.pdf

Черниш Т. В. Психологічні чинники успішності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність вчителя. URL: http://timso.koippo.kr.ua/blogs/media/blogs/Internet-konferencia/Materiali_konferencii_2011.pdf

Образцов П. И. Психолого-педагогические аспекты разработки и применения в вузе информационных технологий обучения. Орел: ОрелГТУ, 2000. 145 с.

Сінько Ю. І. Особливості підготовки викладачів і студентів до використання інформаційних технологій навчання математики у вищих навчальних закладах. URL: http://ite.kspu.edu/webfm_send/364


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2        

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size