ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Яна Володимирівна ТОПОЛЬНИК

Анотація

У статті розглянуті аспекти проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано наукові праці сучасних дослідників, в яких охарактеризовано особливості застосування ІКТ у навчальному процесі. Визначено основні передумови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час підготовки майбутнього викладача.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ТОПОЛЬНИК, Я. В. (2018). ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2583
Розділ
Статті
Біографія автора

Яна Володимирівна ТОПОЛЬНИК, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки вищої школи

Посилання

Іщенко О. А. Передумови й проблеми застосування нових інформаційних технологій при викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін. Коледжанин. 2002. № 3. С. 33–34.

Когут У. П. Передумови ефективної інтеграції ІКТ в навчальний процес бакалаврів інформатики педагогічного університету. URL: http://lib.iitta.gov.ua/785/1/454.pdf

Черниш Т. В. Психологічні чинники успішності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність вчителя. URL: http://timso.koippo.kr.ua/blogs/media/blogs/Internet-konferencia/Materiali_konferencii_2011.pdf

Образцов П. И. Психолого-педагогические аспекты разработки и применения в вузе информационных технологий обучения. Орел: ОрелГТУ, 2000. 145 с.

Сінько Ю. І. Особливості підготовки викладачів і студентів до використання інформаційних технологій навчання математики у вищих навчальних закладах. URL: http://ite.kspu.edu/webfm_send/364