ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РЕГІОНУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Оксана Григорівна КОЗІЙЧУК

Анотація

Розроблено теоретико-управлінські підходи до процесу моделювання щодо профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти  регіону на засадах підвищення ефективності профільного навчання та забезпечення професійного самовизначення.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОЗІЙЧУК, О. Г. (2018). ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РЕГІОНУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2600
Розділ
Статті
Біографія автора

Оксана Григорівна КОЗІЙЧУК, Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м.Київ

стажист-дослідник кафедри педагогіки, управління та адміністрування

Посилання

Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2017. – № 38–39. – 380 с.

Положення про освітній округ : схвалене 27.08.2010 р. Кабінетом Міністрів України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2010. – № 2.

Маслов В. І. Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами : навч. посібник / В. І. Маслов. – Тернопіль : Астон, 2007. – 150 с.

Самодрин А. П. Архітектоніка профільної освіти : навч.-метод. посіб. / А. П. Самодрин. – Кременчук : ПП Щербатих, 2015. – 253 с.

Мармаза О. І. Менеджмент в освіті : дорожня карта керівника / О. І. Мармаза. – Харків : Видавнича група «Основа», 2007. – 448 с. – (Серія «Адміністратору школи»).

Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука. – 2-е вид., перероб. і доп. – Київ : Голов. ред. УРЕ, 1986. – 800 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Вид. друге, доповнене й виправлене / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – С. 290.

Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/333

Єльникова Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія / Г. В. Єльникова. – Харків : Крок, 1999. – 303 с.

Проскунін В. М. Організаційно-педагогічні умови діяльності освітніх округів на регіональному рівні : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Проскунін. – Київ, 2008. – 256 с.

Мануйлов Ю. С. Соотношение понятий «пространство» и «среда» в контексте управленческой практики [Электронный ресурс] : материалы Интернет-конференции [«Топологические понятия в образовании»]. – 2010. – Режим доступа: http://vospitanie.fo.ru/page/Мануйлов_Ю.С.

Олійник В. Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічної освіти : монографія / В. Олійник. – Київ : Міленіум, 2003. – 148 с .

Кремень В. Педагогічна синергетика : понятійно-категоріальний синтез / В. Кремень // Теория и практика управления социальными системами. – № 3. – НТУ «ХПИ», 2013. – С. 3–19.

Федоришин Б. О. Методика виявлення і оцінки загальних інтересів особистості учнів (ОДАНІ-2) : метод. рекомендації / Б. О. Федоришин. – Київ : Центр міжрег. освіти, 1998. – 24 с.