ПРО МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тетяна Миколаївна ЛЕСІНА

Анотація

Порушено проблему вдосконалення професійної підготовки майбутнього  вихователя до розвитку старшого дошкільника як суб’єкта соціальної дії. Актуалізовано  увагу до методологічних орієнтирів, які дозволяють прогнозувати досягнення стійких позитивних результатів щодо запровадження у вищій школі  конструктивної  педагогічної  стратегії у вищеокресленій площині. Сфокусовано увагу на взаємозв’язку, узаємозалежності й узаємообумовленості домінант синергетичного, аксіологічного, акмеологічного підходів задля  комплексного осмислення своєрідності процесу підготовки майбутнього вихователя до розвитку дитини як  суб’єкта  соціальної дії.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЛЕСІНА, Т. М. (2018). ПРО МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2602
Розділ
Статті
Біографія автора

Тетяна Миколаївна ЛЕСІНА, Ізмаїльський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної  педагогіки, дошкільної та початкової освіти

Посилання

Загвязинский В. И. Методология и методика дидактического исследования / В. И. Загвязинский. – Москва : Педагогика, 1982. – 160 с.

Гончаренко С. У. Педагогічні закони, закономірності, принципи. Сучасне тлумачення / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2012. – 192 с.

Козловський О. М. Моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект : монографія / О. М. Козловський. – Львів : СПОЛОМ, 2012. – 484 с.

Кострова Ю. С. Генезис понятий «компетенция» и «компетентность» / Ю. С. Кострова // Молодой ученый. – 2011. – № 12. – Т. 2. – С. 102–104.

Ericson, K.,& Smit, J. (2007). Empirical study of expertise: Limits. General theory of expertise. New York: Cambridge

Життєва компетентність особистості : від теорії до практики : наук-метод. пос. / ред. І. Г. Єрманов. – Запоріжжя : Центріон, 2005. – 640 с.

Гончарова Н. Л. Категории «компетентность» и «компетенция» в современной образовательной парадигме [Электронный ресурс] / Н. Л. Гончарова // Сборник научных трудов Сев. Кав. ГТУ. Серия «Гуманитарные науки». – 2007. – № 5. – Режим доступа: http://www.ncstu.ru.

Вербицкий А. А. Личностный и компетентностный подход в образовании : проблемы интеграции / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларинова. – Москва : Логос, 2009. – 336 с.

Гуслякова Н. И. Профессиональное сознание будущих педагогов : монография / Н. И. Гуслякова. – Москва : Прометей, 2004. – 184 с.

Крутій К. Сторітелінг : мистецтво розповідання, або як зацікавити й мотивувати дітей / К. Крутій, Л. Зданевич // Дошкільне виховання. – 2017. – № 7. – С. 2–5.