ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПАРАДИГМІ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Іванівна МЕЛЬНИК

Анотація

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури виявлено особливості реалізації завдань правового виховання в контексті сучасної парадигми дошкільної освіти. Уточнено сутність поняття «парадигма», виокремлено моделі парадигм сучасної освіти в цілому і визначено домінуючі парадигми дошкільної освіти. Представлено змістову характеристику поняття «правове виховання дітей дошкільного  віку». Визначено особливості актуалізації правового виховання дітей дошкільного віку в парадигмі сучасної дошкільної освіти, проаналізовано особливості реалізації засад правового виховання в контексті реалізації підходів і у змісті дошкільної освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МЕЛЬНИК, Н. І. (2018). ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПАРАДИГМІ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2605
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Іванівна МЕЛЬНИК, Київський університет імені Бориса Грінченка

доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту

Посилання

Efficiency and equity in European education and training systems: Communication from the Commission to the Council and to the European Parliament: COM/2006/0481 final / Commission of the European Communities. (2006). Brussels. Retrieved from http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ

/LexUriServ.do?uri=COM:2006:0481:FIN:EN:PDF. – Title from the screen. – Date of retrieving: 13.02.2018.

Young children and their services: developing a European approach: Children in Europe Policy Paper: a Children in Europe Policy paper: (English version): (September, 2008). Bernard van Leer Foundation, Eurochild International Step by Step Association, EECERA Utdanningsforbundet. Step by Step Association]. Retrieved from http://www.fruehe-chancen.de/fileadmin/PDF/Archiv/children_in_europe.en.pdf. – Title from the screen. – Date of retrieving: 24.06.2018.

Майор Н. С. Правове виховання дошкільників – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості / Н. С. Майор, О. Ю. Чаварга. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zakinppo.org.ua/2010-06-02-07-11-30/2010-06-02-07-12-06/173-2010-04-08-05-59-48

Козлова С. А. Нравственное воспитание дошкольников в процессе ознакомления с окружающим миром / С. А. Козлова. – Москва, 1988.

Пименова Л. В. Программа патриотического воспитания детей дошкольного возраста / Л. В. Пименова. – Пермь, 1999. – 32 с.

Ган Н. Ю. Педагогический мониторинг процесса правового воспитания старших дошкольников : дис. ... канд. пед. наук / Н. Ю. Ган. – Екатеринбург, 2002. – 220 с.

Поніманська Т. І. Моральне виховання дошкільників : навчальний посібник / Т. І. Поніманська. – Київ : Вища школа, 1993. – 111 с.

Доронова Т. Взаимодействие дошкольного учреждения с родителями : пособие [для работников дошкольных образовательных учреждений] / Т. Доронова. – Москва, 2002. – 120 с.

Кун Томас. Структура наукових революцій / Томас Кун. – Київ : Port-Royal, 2001. – 228 с.

Зязюн І. А. Освітні парадигми та педагогічні технології у вимірах філософії освіти / І. А. Зязюн // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. – 2010. – Вип. 1.28. – С. 21–27. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2010_1.

Кусжанова А. Ж. Исторические типы образования / А. Ж. Кусжанова // Кредо. – 1998. – № 6. Режим доступа : http://credonew.ru/content/view/107/50/

Бех І. Д. Особистістно зорієнтоване виховання : наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех ; М-во освіти і науки України, Ін-т змісту і методів навчання. – Київ : [Ін-т змісту і методів навчання], 1998. – 204 с.

Мелехин А. В. Теория государства и права / А. В. Мелехин. – Москва : Маркет ДС, 2007. – 670 с.

Задорожна Г. правове виховання особистості дитини : поняття, сутність, особливості / Г. Задорожна // Педагогічний часопис Волині. – 2017. – № 4 (7). – С. 12–17.

Базовий компонент дошкільної освіти : [наук. кер. А. М. Богуш ; авт. кол. : Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л. та ін.]. – Київ : [б. в.], 2012. – 26 с.

Дитина : Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В.О. Огнев’юк ; авт. кол. : Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. І. Богданець-Білоскаленко [та ін.] ; наук. ред. : Г. В. Бєлєнька, М. А. Машовець. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – 304 с.

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція). У 2 ч. Ч. ІІ. Від трьох до шести (семи) років / Аксьонова О. П., Аніщук А. М., Артемова Л. В. [та ін.] ; наук. кер. О. Л. Кононко. – Київ : ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2014. – 452 с.

Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське довкілля» / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. – Тернопіль : Мандрівець, 2012. – 264 с.