ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тетяна Степанівна НІНОВА

Анотація

Розглянуто питання необхідності вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів до діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Проведено аналіз понять «готовність до діяльності», «готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів». Установлено найважливіші складники у структурі готовності майбутніх педагогів, які необхідні вчителю початкової школи для ефективної діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Визначено педагогічні вміння й сучасні професійні функції, якими повинен оволодіти майбутній учитель для такого виду діяльності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
НІНОВА, Т. С. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17–18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2609
Розділ
Статті
Біографія автора

Тетяна Степанівна НІНОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти

Посилання

Линенко А. Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А. Ф. Линенко // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 1. – С. 125–132.

Пехота Е. Н. Индивидуализация профессионально-педагогической подготовки учителя : дисс. ... доктора пед. наук : 13.00.04 – теория и методика профессионального образования / Елена Николаевна Пехота. – Киев, 1997. – 401 с.

Троцко Г. В. Теоретичні та методичні основи підготовки студентів до виховної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … докт. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Г. В. Троцко. – Київ, 1997. – 54 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с.

Тарасенко Г. С. Взаємозв’язок естетичної та екологічної підготовки вчителя в системі професійної освіти : монографія / Г. С. Тарасенко. – Черкаси : Вертикаль, 2006. – 308 с.

Колишкіна А. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів / А. Колишкіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2016. – № 4 (58) – С. 287–294.

Довга Т. М. Трансформація проблеми вміння вчитись та її відображення в навчальній літературі з педагогіки / Т. М. Довга // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. : Педагогічні науки. – 2013. – Вип. 121(1). - С. 136-140. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121%281%29__34

Садова Т. А. Професійна компетентність та готовність до педагогічної діяльності : сутність і взаємозв’язок / Т. А. Садова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vuzlib.com/content/view/331/84/

Совгіра С. В. Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / С. В. Совгіра ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. – Луганськ, 2009. – 40 с.

Вербиненко Ю. Професійна готовність до педагогічної діяльності / Ю. Вербиненко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12274/1/Professional.pdf

Шикіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів / Ю. О. Шишкіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 4. – С. 392–400. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_49