ОСВІТНЬО-НАУКОВА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ЯК РЕСУРС УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Валентина Іванівна БАДЕР

Abstract


У статті розглянуто поняття  «освітньо-наукова інтернаціоналізація», його сутнісні характеристики; визначено цілі, завдання й принципи інтернаціоналізації з проекцією на фахову підготовку магістрів початкової освіти; конкретизовано сукупність компетенцій за трикомпонентною моделлю ТРАСК.

Keywords


освітньо-наукова інтернаціоналізація, інтернаціоналізація освітнього простору, модель ТРАСК, магістри початкової освіти, навчальна програма дисципліни, інформаційно-комунікаційні технології

References


Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Інтернаціоналізація вищої освіти в Україні: метод. рекоменд. / Л.Горбунова та ін.; Ін-т вищ. освіти НАПН України. Київ: 2016. 158 с.

Дебич М.А. Інтернаціоналізація вищої освіти: світовий досвід: монографія. Суми: Університетська книга, 2017. 291 с.

Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola (дата звернення 03.03.2018).

Koehler, M. J., & Mishra, P. (2009). What is technological pedagogical content knowledge? Contemporary Issues in Technology and Teacher Education. 9(1). 60–70.

Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу. Вища освіта України. 2013. № 3. С. 89–95.

Вербицька А. Інтернаціоналізація як основний напрям розвитку вищої освіти. Молодий вчений. 2017. № 11 (51). С.160–164.

Knight J. (2015). Updated definition of internationalization. International higher education. 33. 2–3.

de Wit H., & Hunter F. (2014). Europe’s 25 Years of Internationalization: The EAIE in a Changing World. International Higher Education. 74. 14–15.

Coelen R. (2015). Why Internationalize Education? International Higher Education. 83. 4–5.

Coelen R. (2016) A Learner-Centred Internationalisation of Higher Education. In: Jones E., Coelen R., Beelen J., Wit H. (Eds) Global and Local Internationalization. Transgressions: Cultural Studies and Education. Sense Publishers, Rotterdam

Cynthia Luna Scott. THE FUTURES of LEARNING 3: What kind of pedagogies for the 21st century? UNESCO Education Research and Foresight, Paris. [ERF Working Papers Series, No. 15].

Hudzik J. (2015). Integrating Institutional Policies and Leadership for 21st Century Internationalization. International Higher Education. 83. 5–7.

Martin, B. (2015). Successful Implementation of TPACK in Teacher Preparation Programs. International Journal on Integrating Technology in Education (IJITE). 4. 1. 1–26.

Красильник Ю.С. Інформаційні технології як фактор інтенсифікації підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури. Вісник Національного університету оборони України. 2013. Вип. 5. С. 57–62.

Srisawasdi N. (2014). Developing technological pedagogical content knowledge in using computerized science laboratory environment: an arrangement for science teacher education program. Research and Practice in Technology Enhanced Learning. 9. 1. 123–143.

Yang, C., Tzuo, P., Higgins, H., & Tan, C. P. Y. (2012). Information and communication technology as a pedagogical tool in teacher preparation and higher education. Journal of College Teaching and Learning. 9(4). 327–338.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2        

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size