МОДЕЛЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ольга Дмитрівна ВЄТРОВА

Анотація

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел, вивчення особливостей професійної підготовки бакалаврів спеціальності «Соціальна педагогіка» розроблено і описано модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку та окреслено педагогічні умови ефективного впровадження даної моделі.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ВЄТРОВА, О. Д. (2018). МОДЕЛЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (8). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2752
Розділ
Статті
Біографія автора

Ольга Дмитрівна ВЄТРОВА, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

асистент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи

Посилання

Сидоров В. Н. Профессиональная деятельность социального работника: ролевой поход. Винница: Глобус-пресс, 2006. 408 с.

Карпенко О. Г. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти: науково-методичний та організаційно-технологічний аспекти. Монографія. Дрогобич: Коло, 2007 374 с.

Теорії і методи соціальної роботи : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за ред. Т. В. Семигіної, І. І. Миговича. Киїі: Академвидав, 2005, 328 с.

Шевченко Н.Ф. Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 2005. 331 с.

Фалинська З. З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук. Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. Львів, 2006. 284 с.

Гура О. І. Педагогічні умови формування професійних комунікативних якостей соціального педагога: дис. … канд. пед. наук. Харків, 2000. 229 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма. М. : Просвещение, 1996. 190 с.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 1992. 432 с.