РОЛЬ ДЕРЖАВНИХ ТА НЕФОРМАЛЬНИХ СТРУКТУР БЕЛЬГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ
Abstract
Keywords
References
Mukan N., Fuchyla O. Functional literacy learning in the system of adult education in Belgium. Advanced education. Kyiv, 2016. № 6. С.34–39.
Blondin Ch. Structures des systèmes d’enseignement et de formation en Europe: Communauté française de Belgique / Liège: Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education Université de Liège, 2010. 63 p.
Goffinet S.-A., Loontjens A. Les itinéraires d'analphabétisme / Brussels; Luxembourg: Lire et Ecrire: EC Official Publications Office, 1986. 86 p.
Maroun E. Professional Development in the Field of Literacy and Basic Education. State of the art in Belgium / Lyon: National Agency to Fight Illiteracy (ANLCI), 2007. 15 p.
Якса Н.В. Міжкультурна взаємодія суб’єктів освітнього процесу: навчальний посібник / Житомир: ЖДУ ім.І.Франка, 2007. 32 с.
Lebrun M. eLearning pour enseigner et apprendre: Allier pédagogie et technologie / Louvain-la-Neuve: Academia-Bruylant, 2005. 269 p.
Vermeersch L., Vandenbroucke A. The access of adults to formal and nonformal adult education. Country report: Belgium (Flemish Community) / Higher Institute for Labour Studies: Leuven, 2009. 142 р.
Druine N., Wildemeersch D. The vocational turn in adult literacy education and the impact of the international adult literacy survey. International Review of Education. 2000. №46 (5). P.391–405.
Refbacks
- There are currently no refbacks.