РОЛЬ ДЕРЖАВНИХ ТА НЕФОРМАЛЬНИХ СТРУКТУР БЕЛЬГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна ФУЧИЛА
Любов Петрівна БАЛАЦЬКА

Анотація

У статті розглянуто участь державних структур та неформальних організацій у організації навчання функціональної грамотності дорослих у багатонаціональному суспільстві Бельгії. Відмічено особливості організації навчання у трьох мовних спільнотах Бельгії, її переваги та недоліки. Визначено перспективи використання досвіду Бельгії в Україні у період глобалізації світу та поширення міграційних процесів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФУЧИЛА, О. М., & БАЛАЦЬКА, Л. П. (2018). РОЛЬ ДЕРЖАВНИХ ТА НЕФОРМАЛЬНИХ СТРУКТУР БЕЛЬГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (8). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2768
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов

Любов Петрівна БАЛАЦЬКА, Національний університет «Львівська Політехніка»

старший викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Mukan N., Fuchyla O. Functional literacy learning in the system of adult education in Belgium. Advanced education. Kyiv, 2016. № 6. С.34–39.

Blondin Ch. Structures des systèmes d’enseignement et de formation en Europe: Communauté française de Belgique / Liège: Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education Université de Liège, 2010. 63 p.

Goffinet S.-A., Loontjens A. Les itinéraires d'analphabétisme / Brussels; Luxembourg: Lire et Ecrire: EC Official Publications Office, 1986. 86 p.

Maroun E. Professional Development in the Field of Literacy and Basic Education. State of the art in Belgium / Lyon: National Agency to Fight Illiteracy (ANLCI), 2007. 15 p.

Якса Н.В. Міжкультурна взаємодія суб’єктів освітнього процесу: навчальний посібник / Житомир: ЖДУ ім.І.Франка, 2007. 32 с.

Lebrun M. eLearning pour enseigner et apprendre: Allier pédagogie et technologie / Louvain-la-Neuve: Academia-Bruylant, 2005. 269 p.

Vermeersch L., Vandenbroucke A. The access of adults to formal and nonformal adult education. Country report: Belgium (Flemish Community) / Higher Institute for Labour Studies: Leuven, 2009. 142 р.

Druine N., Wildemeersch D. The vocational turn in adult literacy education and the impact of the international adult literacy survey. International Review of Education. 2000. №46 (5). P.391–405.