РИСУНОК ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Іванівна ПОЛУДЕНЬ
Іван Васильович ФІЗЕР

Анотація

У статті порушується проблема необхідності вдосконалення фахової підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі навчання рисунку. Розглянуто та проаналізовано процес формування професійних та особистісних якостей студентів в ході практичного вивчення видів, технічних прийомів, засобів художнього вираження рисунка. Визначено умови успішного формування графічних навичок і вмінь, що є вагомою складовою професійного зростання майбутніх художників-педагогів.


##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПОЛУДЕНЬ, Л. І., & ФІЗЕР, І. В. (2018). РИСУНОК ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2779
Розділ
Статті
Біографії авторів

Лілія Іванівна ПОЛУДЕНЬ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва

Іван Васильович ФІЗЕР, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

заслужений художник України, доцент, доцент кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти. Затверджена Президентом України 17 квітня 2002 р. // Педагогіка і психологія професійної освіти. – №2, 2002. – С. 9-12.

Малинская Л. Л. Педагогические условия подготовки будущих учителей изобразительного искусства к руководству художественно-творческой деятельностью школьников: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08. Башкирский государственный педагогический университет им. М. Акмуллы. – Уфа, 2010. – 20 с.

Сухенко В. О. Рисунок. Навчальний посібник. К.: BONAMENTE, 2004. – 184 с.

Полудень Л. І. Формування професійної майстерності дизайнера інтер’єру в системі вищої мистецької освіти: Монографія. Черкаси: Видавець Вовчок О. Ю., 2017. 212 с. ISBN 978-966-8645-92-1

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна і мистецька: [навч. посіб.]. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2005. – 360 с.

Масол Л. М. Виховний потенціал мистецтва – джерело освітніх інновацій. Мистецтво та освіта. 2001. №1. – С. 2-5.

Полудень Л. І. Формування професійної майстерності дизайнера інтер’єру в умовах університетської освіти. Дис… канд. пед. наук: 13.00.04. Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького. Черкаси, 2013. – 200 с.

Серпионова (Варшавская) З. Н. Путевой БЛОКнот. Советы молодому художнику. Одесса: ВМВ, 2009. – 164 с.