ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тетяна Василівна БОДНЕНКО
Наталія Геннадіївна РУСІНА
Олексій Сергійович ВИСОЦЬКИЙ

Анотація

Стаття присвячена проблемі застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій.

Розглянуто основні напрями процесу комп’ютеризації під час професійної підготовки студентів. Особливу увагу приділено особливостям використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання, виявленню можливостей їх упровадження під час професійної підготовки майбутніх інженерів та їх професійній діяльності. Розглянуто переваги та недоліки застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання у навчальному процесі, їх позитивний вплив на зростання ефективності вищої технічної освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БОДНЕНКО, Т. В., РУСІНА, Н. Г., & ВИСОЦЬКИЙ, О. С. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2784
Розділ
Статті
Біографії авторів

Тетяна Василівна БОДНЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

доктор педагогічних наук, доцент кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій

Наталія Геннадіївна РУСІНА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри теорії та технології програмування

Олексій Сергійович ВИСОЦЬКИЙ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студент ННІ ІОТ

Посилання

Бодненко Т.В. Професійно-орієнтоване навчання технічних дисциплін майбутніх фахівців комп’ютерних систем : монографія / Т.В. Бодненко. – Черкаси: Вид. «ІнтролігаТОП», 2016. – 372 с.

Войтович І.С. Професійно орієнтована технічна підготовка майбутніх учителів інформатики. Монографія. – Київ: РВВ НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – 352 с.

Гриценко В. Г. (2013) Організаційно-педагогічні засади розвитку інформаційного навчального середовища університету In: Звітна наук. конф. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, 2013. – С.179-181.

Гриценко В.Г. Організаційно-педагогічні засади створення і впровадження web-орієнтованої інформаційно-аналітичної системи управління університетом: Монографія / Науковий редактор д. пед. н., проф. Ю.В. Триус. – Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2016. – 362 с.

Гриценко В.Г. Організаційно-педагогічні засади створення і впровадження web-орієнтованої інформаційно-аналітичної системи управління університетом: Монографія / Науковий редактор д. пед. н., проф. Ю.В. Триус. – Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2016. – 362 с.

Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній освіті майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр ; за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р.С. – Львів : Вид-во «СПОЛОМ», – 2012. – 502 с.

Дунаєвська Н.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці учнів старших класів – Електронний ресурс. – [Режим доступу]. – bibl.com.ua›informatika/914/index.html.

Ігнатюк О. А. Формування готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення: теорія і практика : моногр. / О. А. Ігнатюк / Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». – Х. : НТУ ХПІ, 2009. – 432 с.

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі – Електронний ресурс. – [Режим доступу]. – http://osvita.ua/school/method/technol/6804/

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у навчальному процесі – Електронний ресурс. – [Режим доступу]. – http://ito.vspu.net/ENK/2015-2016/ikt_magistri/lections/lection_1.htm.

Нізовцев А. В. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення професійної підготовки майбутніх інженерів / А. В. Нізовцев // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_22.

Семерiкoв С.O. Фундаменталiзацiя навчання iнфoрматичних дисциплiн у вищiй шкoлi: мoнoграфiя / Семерiкoв С.O. [наук. ред. Жалдак М.I.]. – К.: НПУ iм. М.П. Драгoманoва, 2009. – 340 с.

Сільвестров А. Доцільність модернізації лабораторних робіт з електротехнічних дисциплін / А. Сільвестров, В. Піксотов, О. Скринник // Вища школа. – 2012. – № 1. – С. 65–69.

Черкаська Л. П. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб здійснення контролю й корекції результатів навчання / Л. П. Черкаська // Імідж сучасного педагога. – 2013. – № 2 (131). –

С. 21-23.

Чорний О. П., Лашко Ю. В., Коваль Т. П. Особливості процесу підготовки фахівців інженерних спеціальностеЙ // Інженерні та освітні технології в електротехнічних і комп’ютерних системах. № 2/2013 (2). Режим доступу до журналу: http://eetecs.kdu.edu.ua.

MATLAB – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/MATLAB.