ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ : ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Микола Анатолійович ПРИГОДІЙ

Анотація

У статті представлено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти в європейських країнах. На основі аналізу освітнього досвіду європейських країн запропоновано методичні рекомендації щодо використання перспективних ідей цих країн щодо покращення освітнього процесу закладів післядипломної педагогічної освіти засобами ІКТ.

На рівні перспектив подальшого дослідження проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти в європейських країнах виокремлено роботу із здійснення порівняльного аналізу професійно-педагогічної самореалізації викладачів системи післядипломної освіти засобами ІКТ у країнах Євросоюзу.


##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПРИГОДІЙ, М. А. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ : ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (7). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2787
Розділ
Статті
Біографія автора

Микола Анатолійович ПРИГОДІЙ, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія педагогічних наук України

доктор пед. наук, професор, завідувач лабораторії електронних навчальних ресурсів

Посилання

Usun Salih. Information and communications technologies (ICT) in teacher education (ITE) programs in the world and Turkey:(a comparative review). // Procedia-Social and Behavioral Sciences 1, Volume 1, Issue 1, 2009:– PP. 331-334.

Синенко С. І. Розвиток післядипломної педагогічної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція Німеччина) : дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / С. І. Синенко. – К., 2002. – 183 с.

Турчин А. І. Система післядипломної освіти педагогічних кадрів професійно-освітніх закладів Німеччини / А. І. Турчин // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна«. ‒ 2011. ‒ № 3. ‒ С. 173‒180.

Advanced international training programme. ITP: 313b Intellectual Property for Least Developed Countries; Industrial Property and Technological Capacity Enhancement: January 19th , 2018 April 8th –27th, 2018 in Stockholm, Sweden Regional follow-up, October 28th – November 2nd, 2018 [Electronic recourse]. – Accessed mode : http: //www.prv.se /globalassets/

Капустян І. І. Шведський досвід розвитку ІКТ у системі неперервної педагогічної освіти : навчально-методичний посібник / Капустян І. І. ‒ Полтава : ПНПУ, 2012. ‒ 80 с.

Maciej Tanaś. Distance Education as an Object of Study and Reflection of Pedagogy in Poland. / Tanaś Maciej //Intl journal of electronics and telecommunications. ‒ 2015. ‒ VOL. 61 (NO. 3). ‒ p. 237-243.

Sprawozdanie z realizacji Rządowego programu «Cyfrowa szkoła» [Electronic recourse] / [ prz. Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji] // Warszawa, – 2014 . – 73 S. – Accessed mode: https www.kuratorium.gda.pl/pliki/SPRAWOZDANIECYFROWASZKOLAprzyjeteprzezRM25_02_2014-1.pdf