ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Львівна Паласевич

Анотація

Проаналізовано основні завдання та складники змісту навчання старших дошкільників англійської мови у програмах розвитку дітей дошкільного віку «Я у світі», «Дитина», «Англійська мова для дітей дошкільного віку». Схарактеризовано особливості формування елементарної англомовної комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників, що ґрунтується на мовній (лінгвістичній), мовленнєвій і соціокультурній компетенція. З’ясовано організаційно-педагогічні умови ефективності зазначеного процесу (комунікативна спрямованість навчання; поступове ускладнення його змісту й засобів; формування позитивної мотивації шляхом занурення дітей у різні види емоційно насиченої діяльності).

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Паласевич, І. Л. (2018). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2922
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Львівна Паласевич, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Посилання

Протасова Е. Ю. Обучение иностранному языку дошкольников / Е. Ю. Протасова // Иностранные языки в школе. – 1990. – № 1. – С. 38–42.

Шкваріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 4. – С. 14–15.

Шкваріна Т. Місце іноземної мови в освіті дошкільнят / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 1. – С. 12–14.

Я у світі : програма розвитку дитини дошкільного віку (нова редакція). У 2 ч. – Ч. ІІ. Від трьох до шести (семи) років / О. П. Аксьонова, А. М. Аніщук та ін. – Київ : ТОВ «МЦЕФ-Україна», 2014. – 452 с.

Кулікова І. А. Англійська мова для дітей дошкільного віку : програма та методичні рекомендації / І. А. Кулікова, Т. М. Шкваріна ; за заг. ред. О. В. Низковської. – Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 48 с.

Дитина : освітня програма від двох до семи років / наук. кер. проекту В. О. Огнев’юк ; авт. кол. : Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. І. Богданець-Білоскаленко та ін. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – 304 с.

Шкваріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 5. – С. 14–15.

Шкваріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 6. – С. 20–21.

Шкваріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 7. – С. 26–28.

Шкваріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. – 2010. – № 11. – С. 21–23.