ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Дмитро Володимирович ЄФІМОВ

Анотація

У статті висвітлена тема необхідності перегляду ролі історії педагогіки в освітньому процесі вищих навчальних закладів; розкрито сутність історико-педагогічної науки і її функції, що впливають на формування особистості студента; також звертається увага на необхідність організації проблемного навчання у вищій школі для підвищення якості педагогічної освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЄФІМОВ, Д. В. (2019). ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3280
Розділ
Статті
Біографія автора

Дмитро Володимирович ЄФІМОВ, Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ ДДПУ

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

Мороз І. В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу: Монографія. Київ: Освіта України, 2005. 196 с.

Замостьянова Т. В., Кручинская М. В., Рябая С. А. К вопросу о современных тенденциях преподавания истории в высшей школе // Научно-методический электронный журнал «Концепт». 2014. Т. 26. С. 531–535. –URL: http://e-koncept.ru/2014/64407.htm.

Лернер И. Я. Проблемное обучение. Москва: Знание, 1974. 164 с.

Мицик Ю. Нове чи призабуте старе: міркування про книжку «Шкільна освіта очима істориків-науковців // Історія в школах України. 2008. № 11 – 12 60 с.

Матюшкин А. М. Проблемы развития профессионально-теоретического мышления. Москва: Педагогика, 1980. 209 с.

Грубінко В. В. Формування інноваційного освітнього середовища у ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу // Освіта як фактор забезпечення стабільності сучасного суспільства: Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції. Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. С. 6 – 17.

Пометун О., Фрейман Г. Нові підходи до вибору структурування історичної освіти // Історія в школах України. 2000. № 1. С. 2 – 7.