ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Олександр Сергійович СКРИПНИК

Abstract


У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури автор доводить, що підготовка педагогів-хореографів до професійної діяльності повинна здійснюватися на основі компетентнісного підходу на основі тісної взаємодії змісту дисциплін педагогічного та професійних циклів.


Keywords


педагог-хореограф; професійна діяльність; вміння; хореографічний колектив.

References


Абдуллина О.А. Общепедагогическая підготовка учителя в системе вісшего предагогического образования: учебное пособие. М.: Просвещение, 1984. 208 с.

Палилей А.В., Бондаренко А.А. Процесс формирования профессиональной готовности педагога-хореографа к управлению детским хлореографическим колективом. Кемерово, 2016. С. 210–216.

Громов Ю. Работа педагога-балетмейстера в детском хореографическом коллективе: учебное пособие. СПб, 2006. 543 с.

Богачева Ю.В. Формирование профессиональной готовности к практической деятельности педагогв-хореографов в вузах культуры и искусств: автореф. дис. … кан. пед. наук: 13.00.08. М.: МГУКИ, 2007. 32 с.

Цыпин Г.М. Сценическое волнение и другие аспекты психологи исполнительской деятельности: учебное пособие. М.: Музыка, 2010. 128 с.

Сивоконь Ю., Босий В. Формування професійної спрямованості особистості майбутнього викладача хореографії. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. С. 151–154.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2        

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size