УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Євген Пліско
Юрій Пліско
Дмитро Лисицький

Анотація

У статті розглянуті шляхи підходу до вивчення курсу «Технологічний практикум» з метою вдосконалення методики викладання та формування методичної компетентності майбутніх вчителів технологій. Студенти отримують подальший розвиток пізнання та використання отриманих знань на практиці, що підвищує ефективність підготовки майбутнього вчителя технологій в професійній діяльності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Пліско, Є., Пліско, Ю., & Лисицький, Д. (2016). УДОСКОНАЛЕННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 32(365). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/338
Розділ
Статті
Біографії авторів

Євген Пліско, Донбаський державний педагогічний університет

кафедра загально-технічних дисциплін, промислових технологій та безпеки життєдіяльності, старший викладач, кандидат педагогічних наук

Юрій Пліско, Донбаський державний педагогічний університет

кафедра загально-технічних дисциплін, промислових технологій та безпеки життєдіяльності, старший викладач

Дмитро Лисицький, Донбаський державний педагогічний університет

технологічний факультет, студент 3-го курсу

Посилання

Курок В.П. Цілісна система загально-технічної підготовки вчителів трудового та професійного навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / В.П. Курок. – К., 1993. – 24 с.

Коберник О.М. Використання інтерактивних методик на уроках трудового навчання / О.М. Коберник, Т.В. Кравченко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – №2. – С. 28–31.

Якимович Т.Д. Інтеграція теоретичного і виробничого навчання в процесі професійної підготовки фахівців (на матеріалі електронної промисловості) : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.Д. Якимович. – К., 2001. – 21 с.

Вергасов В.М. Активизация позновательной деятельности студентов в высшей школе / В.М. Вергасов. – К. : Вища школа, 1985. – 175 с.

Кравченко Т. Використання інтерактивних методик на уроках трудового навчання/ Т. Кравченко, О. Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – №2. – С. 4.

Мадгозин В.Н. Изучение качества знаний, умений по трудовому обучению и состояния трудового воспитания и профориентации учащихся школ и МУПК: метод. рекомендации / В.Н. Мадгозин и др. – К. : МП УССР, 1982. – 48 с.

Сорока Т.П. Трудове навчання в загальноосвітніх школах України у другій половині ХХ ст. / Т.П. Сорока // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2007. – № 4. – С. 43–45.

Тхоржевський Д.О. Теорія трудового навчання. Ч. І. – К. : ДІНІТ, 2000. – 248 с.

Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання. 5–11 класи / Д.О. Тхоржевський. – К. : ДІНІТ, 2000. – 248 с.

Тхоржевський Д.О. Система трудового навчання / Д.О. Тхоржевський. – К. : Радянська школа. –1975. – С. 199.

Молдованов А.А. Профессиональные качества учителя трудового обучения / А.А. Молдованов. – М. : Прометей, 1990. – 103 с.