ЗМІСТ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ДОРОСЛИХ У БЕЛЬГІЇ

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Любов Петрівна БАЛАЦЬКА

Abstract


У статті розглянуто базові принципи організації навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії. Відмічено використання принципів андрагогіки по відношенню до дорослих учнів, а саме, інтегровані програми, що поєднують зусилля учнів та вчителів для досягнення спільної мети, психологічну підтримку в процесі навчання. Проаналізовано поєднання андрагогічних навчальних стратегій із індивідуальним підходом у стратегії розвитку особистості дорослих учнів із одночасним формуванням їхніх знань та цінностей у процесі навчання

Keywords


Бельгія; андрагогіка; функціональна грамотність; інтегровані програми; індивідуальний підхід; стратегії розвитку особистості

References


Maslow A. Toward a Psychology of Being: Second Edition. New York: Van Nostrand Reinhold; Second edition, 1968. 240 p.

Merriam S.B., Caffarella R.S., Baumgartner L.M. Learning in Adulthood: A Comprehensive Guide. San Francisco: Jossey-Bass, 2007. 560 p.

Clark R. C., Meyer R. E. Learning by viewing versus learning by doing: Evidence-based guidelines for principled learning environments. Рerformance Improvement, 2008. Vol. 47, P.5–13.

Poonwassie A. Fundamentals of adult education: Issues and practices for lifelong learning. Toronto: Thompson Educational Publishing Inc., 2001. 260 p.

Mukan N., Fuchyla O. Functional literacy learning in the system of adult education in Belgium. Advanced education. Kyiv, 2016. № 6. С.34–39.

Goffinet S.-A., Van Damme D. Analphabétisme fonctionnel en Belgique. Bruxelles: Fondation Roi Baudouin, 1990. 190 p.

Bray M. Community Partnerships in Education: Dimensions, Variations, and Implications. Paris: UNESCO, 2001. 57 p.

Cedefop. Learning while working: Success stories on workplace learning in Europe. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2011. 122 p.

Amalathas E. Learning to Learn in Further Education. Berkshire: CfBT Education Trust, 2010. 52 p.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3 4    
2020 1 2         

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size