НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Геннадіївна КОРКІШКО

Анотація

У статті актуалізовано питання професійного зростання магістрів педагогіки вищої школи спеціальності 011 - Освітні, педагогічні науки. Наголошено, що професійне становлення магістрів педагогіки вищої школи – це безперервний, системно організований процес, спрямований на підвищення конкурентоспроможності майбутнього викладача через набуття нових знань, умінь, навичок, досвіду в процесі навчання. Зазначено, що професійному становленню майбутніх педагогів допомагає навчальний курс «Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні». Акцентовано, що опанування студентами певної навчальної дисципліни забезпечує навчально-методичний комплекс, основними функціями якого є: навчальна, інформаційна, розвивальна, комунікативна, теорміноорганізувальна, систематизувальна, організаційна, виховна. Висвітлено зміст програми зазначеного курсу та розкрито її значення щодо формування особистості фахівця в системі освіти. Наведено приклади аудиторної та самостійної
роботи, контролю навчальних досягнень студентів. Зроблено висновок про те, що означений курс сприяє становленню магістра як фахівця та складається з багатьох компонентів: усвідомлення соціальної ролі праці викладача, самовиховання необхідних якостей, що моделюють особистість майбутнього викладача, сприйняття вимог педагогічної професії,  усвідомленого пред’явлення собі цих вимог.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОРКІШКО, О. Г. (2019). НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3486
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Геннадіївна КОРКІШКО, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки вищої школи

Посилання

Про вищу освіту. Закон України від 01.01.2014 р. (зі змінами від 7.12.2017 р. N 2233-VIII). URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page (дата звернення: 14.08.2019).

Мачинська Н.І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю: монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. Львів: ЛьвДУВС, 2013. 416 с.

Луговий В., Таланова Ж. Якість вищої освіти і кваліфікація нації – актуальні питання геополітики України. Геополітика України: історія і сучасність. Ужгород: ЗакДУ, 2010. Вип. 3. С.218−234.

Сисоєва С.О. Освіта і особистість в умовах постіндустріального світу: монографія. Хмельницький:

ХГПА, 2008. 324 с.

Яремчук Н. Система ціннісних орієнтацій професійної підготовки майбутніх економістів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна, 2008. Вип. 24. С. 132–138.

Жорнова Олена, Жорнова Ольга. Науковометодичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги. Вісник Книжкової палати, 2012. № 2. С. 29−32.

Мирончук Н. М. Особливості змісту підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» («Педагогіка вищої школи») в Україні. Scientific Letters of Akademic Society of Michal Baludansky, 2018. № 3. Vol. 6. P. 99−103.

Коркішко О. Г. Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні». Слов’янськ, 2016. 40 с.

Зязюн І. А. Філософські проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти. Педагогіка толерантності, 2000. № 3. С. 58–61.