ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ЗДОРОВ’ЄЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Лілія Євгенівна Клос

Анотація

Представлено основну термінологію сфери здоров’єзбережувальної діяльності соціальних працівників як один із результатів дослідження північноамериканського досвіду реалізації соціальної роботи у сфері охорони здоров’я і теорії та практики професійної підготовки соціальних працівників в університетах США до такої діяльності. Окреслено послідовне формування понять двох смислових рядів «здоров’я → здоров’єзбереження → здоров’єзбережувальна діяльність → здоров’єзбережувальна діяльність соціального працівника» і «професійна підготовка → підготовка соціальних працівників → професійна підготовка соціальних працівників до здоров’єзбережувальної діяльності». Обґрунтування термінології здійснювалося на засадах термінологічного і компаративного підходів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Клос, Л. Є. (2020). ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ЗДОРОВ’ЄЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3534
Розділ
Статті
Біографія автора

Лілія Євгенівна Клос, Національний університет "Львівська політехніка"

доцент, в.о.зав кафедри соціології та соціальної роботи

Посилання

Список бібліографічних посилань

Амосов Н. Раздумья о здоровье (3-е изд., доп., перераб.). Москва: Физкультура и спорт. 1987. 188 c.

Аслаева Р. Стратегия социально-профессиональной подготовки дефектологов в педагогическом вуз: aвтореф. дисс. д-ра пед. наук. Удмуртский государственный университет, Ижевск, 2011. 42 c.

Бєлікова Н. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності: aвтореф. дис. д-ра пед. наук. Луцький інституту розвитку людини Університету «Україна», Луцьк, 2012. 40 c.

Быков В. . Здоровьесбережение студенческой молодежи технического ВУЗа в условиях поиска новой образовательной парадигмы. Успехи современного естествознания, 2010. #9. C. 154–156

Вакуленко М. Сучасні проблеми термінології та української наукової термінографії . Київ, 2009. 338 c.

Васильева О., Филатов Ф. Психология здоровья. Феномен здоровья в культуре. Ростов-на-Дону: ООО «Мини-Тайв», 2005. 388 c.

Вороненко Ю. (Ред.). Соціальна медицина та організація охорони здоров’я. Тернопіль: Укрмедкнига. 2002. 362 c.

Дмітрієва О. Сутність поняття здоров’я в науковій літературі Сполучених Штатів Америки. Наукова скарбниця освіти Донеччини, 2011. # 2 (9). C. 116–119.

Гаркуша С. Теоретичні та методичні засади формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій: aвтореф. дис. д-ра пед. наук. Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Чернігів. 2015. 42 c.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. Київ: «Либідь», 1997. 376 c.

Зимівець Н. Категорія здоров’я в контексті концепції сприяння покращенню здоров’я. Освіта Донбасу, 2010. #6 (143). C. 109–118.

Клос Л.Є. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у США до здоров’єзбережувальної діяльності: автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ, 2018. 42 с.

Красилов В. Здоровьесберегающий подход к организации воспитательно-образовательного процесса в учреждении начального профессионального образования: aвтореф. дисс. канд. пед. наук. ГОУ ВПО «Кузбасская государственная педагогическая академия», Новокузнецк. 2009. 26 c.

Леонтьев A. Деятельный ум (Деятельность, Знак, Личность). Москва: Смысл. 2001. 298 c.

Любар О., Стельмахович О., Федоренко Д. Історія української педагогіки. Київ: ІЗМН МО України. 1998. 436 c.

Марків О. Здоров’я людини як соціальна проблема. Нова парадигма, 2009. #88. C. 71–81.

Палічук Ю. Педагогічні здоров’язбережувальні технології в системі підготовки фахівців економічного профілю: aвтореф. дис. канд. пед. наук. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка,Тернопіль. 2011. 24 c.

Піча В., Гайдук Н., Клос Л. (Укл.), В М. Піча (Ред.) Все про соціальну роботу. Львів: Новий Світ–2000. 2012. 648 c.

Поліщук В. Теорія і методика професійної підготовки соціальних педагогів в умовах неперервної освіти: монографія. Тернопіль: ТНПУ. 2006. 496 с.

Романова Н. (Ред.). Молодь за здоровий спосіб життя. Щорічна доповідь Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України про становище молоді в Україні (за підсумками 2009 р.). Київ: ТОВ «Основа». 2010. 542 с.

Соколенко О. Формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я: автореф. дис. канд. пед. наук. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Луганськ, 2008. 28 с.

Anderson, N., Anderson, E. (2003). Emotional Longevity – What Really Determines How Long You Live. New York: Viking Penguin.

McCabe, J. T. (1984). Perceptions of Social Work Performance in a Hospital Setting: Implications for Education and for Geriatric Practice University of California. Berkeley.

Nagi S.Z. (1975) Teamwork in health care in the U.S.: A sociological perspective. Milbank Memorial Fund Quarterly Health Social, 53, 75–91.

Weil, A. (2004). Health and healing: the philosophy of integrative medicine and optimum health. New York: Houhgton Miflin Co.