ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Інна Олександрівна НІКОЛАЄСКУ

Анотація

Аргументовано, що у професійній підготовці магістрів дошкільної освіти під час викладання лінгводидактичних дисциплін не приділяється належної уваги теорії та практиці проблемного навчання як способу активізації пізнавальної активності. Вмотивовано необхідність формування у магістрів дошкільної педагогіки вмінь під час викладацької практики організовувати і здійснювати в освітньому середовищі закладу вищої освіти проблемного навчання, що є однією з найважливіших професійних компетенцій. Проаналізлвано наявні в науково-методичній літературі визначення проблемного навчання і проблемних ситуацій, описуються види проблемних ситуацій. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо використання проблемних ситуацій під час викладання магістрами дошкільної  лінгводидактики з позицій сучасної методичної науки і накопиченого досвіду практичної роботи у галузі вищої освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
НІКОЛАЄСКУ, І. О. (2020). ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3612
Розділ
Статті
Біографія автора

Інна Олександрівна НІКОЛАЄСКУ, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

докторка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної освіти

Посилання

Гоулман Д. Эмоциональный интеллект. Москва: АСТ, 2009. 480 с.

Багаутдинова А. Ш., Клещева И. В. Инновационные образовательные технологии в высшем образовании. Научный журнал НИУ ИТМО. Серия «Экономика и экологический менеджмент». 2014. № 1.

URL: http://www.economics.ihbt.ifmo.ru (дата звернення: 10.10.2019).

Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. Книга для учителя. Москва, 1977. 240 с.

Выготский Л.С. Мышление и речь. Психологические исследования. Москва: Лабиринт, 1996. 416 с.

Ковалевская Е.В. Проблемное обучение: подход, метод, тип, система (на материале обучения иностранным языкам). Кн. 2. Москва: МНПИ, 2000. 247 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учеб. пособие. Москва: Народное образование, 1998. 256 с.

Willis D., Willis J. Doing Task-based Teaching. Oxford, 2007. 278 p.

Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. Москва, 1972. 392 с.

Чернявская А.П. Проблемное обучение. Образовательные технологии. Ярославль: Издательство ЯГПУ им. К. Д. Ушинского, 2005. С. 29‒33.

Агапов В.И. Основные методические приемы создания проблемных ситуаций в учебной лекции. роблемное обучение в специализированном вузе: сб. науч. трудов. Под ред. Л.М. Колодкина. Горький, 1985. С. 50–57.