МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Руфіна Олегівна ДОБРОВОЛЬСЬКА

Abstract


Визначено та схарактеризовано модель готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти. Обгрунтовано обрання показників успішності підготовки майбутніх педагогів, основою якого є професіограма чи модель особистості вчителя. Окреслено систему вимог до діяльності педагога та перелік знань і вмінь, якостей індивіда, визначається зміст і складові підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у закладі вищої освіти.

Keywords


модель; готовність; музично-естетичний простір; музичне мистецтво; моделювання; майбутній учитель музичного мистецтва.

References


Матушинский Г.У., Фролов А.Г. Проектирование моделей подготовки к профессиональной деятельности преподавателей высшей школы. Educational Technology and Soсiety. 2000. №3 (4). С. 183–192.

Хуторской А.В., Хуторская Л.Н. Компетентность как педагогическое понятие: содержание, структура и модели конструирования. Проектирование и организация самостоятельной работы студентов в контексте компетентностного подхода: межвуз. сб. науч. тр. Под ред. А.А. Орлова. Тула: Изд-во Тульского гос. пед. унта им. Л.Н. Толстого, 2008. Вып. 1. С.117–137.

Краевский В.В., Полонский В.М. Методология для педагога: теория и практика. Волгоград: Перемена, 2001. 324 с.

Гнезділова К.М., Касярум С.О. Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи: навч. посіб.. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2011. 124 с.

Пикельная В.С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект): дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Кривой Рог, 1993. 374 с.

Плотинский Ю.М. Модели социальных процессов: [учеб. пособие для высш. учеб. зав.]. М.: Логос, 2001. 296 с.

Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям. Київ–Вінниця: Вінниця, 2008. 278 с.

Арнольд В.И. «Жёсткие» и «мягкие» математические модели. М.: МЦНМО, 2004. 32 с.

Шеннон Р. Имитационное моделирование систем – искусство и наука. М.: Мир, 1978. 420 с.

Станкевич П.В. Модели содержания естественнонаучного образования бакалавров и магистров: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания». СПб., 2010. 38 с.

Сікора Я.Б. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання: автоpеф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Житомир, 2010. 20 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: навч. посіб. 2-ге вид. Київ, 1999. 350 с.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3 4    

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size