ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ»

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Інна Валентинівна ЩОГОЛЄВА
http://orcid.org/0000-0002-4067-6676

Анотація

У статті розглянуто сутність і особливості проектування практичних занять з дисципліни «Тайм-менеджмент», яка є базисом у підготовці не тільки майбутніх фахівців управлінських спеціальностей, а й фахівців інших спеціальностей, які орієнтовані на опанування інструментами управління часом. Визначено, що при проектуванні практичних занять доцільно використовувати діяльнісний та особистісно-орієнтований підхід як такі, що дозволяють максимально враховувати особистісні характеристики студента та дозволяють побудувати його предметну модель. Зазначено, що дисципліна «Тайм-менеджмент» передбачає опанування технологій, які підвищують особисту ефективність шляхом управління часом, встановлення цілей, планування й організації професійної діяльності та особистого життя, навичок самомотивації та самоконтролю. Обґрунтовано, що дієвим чинником, який впливає на досягнення запланованого результату, є технології, які застосовує викладач в процесі проведення практичних занять. Запропоновано використання методу портфоліо як інструменту для моніторингу, оцінювання та самоаналізу знань, вмінь, навичок та реалізації потенціалу студентів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЩОГОЛЄВА, І. В. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ». Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3825
Розділ
Статті
Біографія автора

Інна Валентинівна ЩОГОЛЄВА, Льотна академія Національного авіаційного університету

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри менеджменту, економіки та туризму

Посилання

Tracy B. Master Your Time. Master Your Life. New York: TarcherPerigee, 2016. 226 p.

Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. Київ: Кондор, 2011. 628 с.

Осовська Г.В. Методика викладання менеджме-нту: навч. посіб. Житомир: ЖІТІ, 2000. 166 c.

Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій шко-лі: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літерату-ри, 2006. 241 с.

Атанов Г.А. Обучение и искусственный ин-теллект или основы современной дидактики высшей школы. Донецк: Изд-во ДОУ, 2002. 504 с.

Іваницька С.Б., Галайда Т.О., Толочій Р.М. Впровадження європейських методик тайм-менеджменту в Україні. Глобальні та націона-льні проблеми економіки, 2018. № 21. С. 288‒292. URL: http://global-national.in.ua/issue-21-2018.

Азизходжаева Н.Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство. Ташкент: Изда-тельско-полиграфический творческий дом им. Чулпана, 2005. 200 с.

Каплінський В.В. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. Вінниця: Ніланд ЛТД, 2015. 224 с.

Конончук А.І. Використання технології портфо-ліо у професійній підготовці майбутніх працівни-ків соціальної сфери. Вісник Чернігівського наці-онального педагогічного університету. Серія: Пе-дагогічні науки, 2018. Вип. 150. С. 70‒74. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_150_19.

Осадча К.П. Портфоліо як форма організації навчання майбутніх учителів інформатики. Нау-ковий вісник Мелітопольського державного педа-гогічного університету. Серія: Педагогіка: зб. на-ук. статей, 2010. № 4. С. 172‒177.