ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ВИКЛАДАЦЬКОГО ЛІДЕРСТВА СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІВ

Світлана Миколаївна РЕЗНІК

Abstract


У статті узагальнено тенденції розвитку вищої освіти відповідно до соціокультурних трансформацій сучасного суспільства та на цій основі визначено особливу актуальність та практичну потребу розвитку викладацького лідерства у студентів та викладачів в системі сучасної педагогічної освіти України

Keywords


викладацьке лідерство; соціокультурні детер-мінанти розвитку освіти; тенденції розвитку вищої освіти.

References


Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Педа-гогічна думка, 2016. 448 с.

Поляков Н.В., Савчук В.С. Классический уни-верситет: от идей античності к идеям Болонско-го процесса. Днепропетровск: Изд-во ДНУ, 2007. 596 с.

Палладино Л.Дж. Максимальная концентрация. Как сохранить эффективность в эпоху клипово-го мышления. Москва: МИФ, 2019. 272 с.

Лазорко О. Трансформація підходів до освіти дорослих у сучасних умовах: світові тренди та виклики. Психологічні перспективи. 2019. Вип. 34. С. 94–106.

Trends Shaping Education 2019 / OECD. Paris: OECD Publishing, 2019. 108 p. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/education/trends-shaping-education-2019_trends_edu-2019-en (дата звернення 08.05.2020)

Wenner J. A., Campbell T. The Theoretical and Empirical Basis of Teacher Leadership: A Review of the Literature. Review of Educational Research. 2017. 87(1). P. 134–171.

Katzenmeyer M., Moller G. Understanding Teacher Leadership // Teacher Leadership: The «New» Foundations of Teacher Education / Ed. E. Blair. New York: Peter Lang AG. Р. 3–21.

Draper P., Cleaver E., Cooper H., Heath T., Hilton A., Kember M. The Experiences of Innovators in Learning and Teaching. London: Leadership Foun-dation for Higher Education, 2015. 22 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/

Bolden R., Jones S., Davis H., Gentle P. Develop-ing and Sustaining Shared Leadership in Higher Education. London: Leadership Foundation for Higher Education, 2015. 52 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/

Leiserson C.E., McVinney C. (2015). Lifelong learn-ing: Science professors need leadership training. Nature. 2015. 523(7560). Р. 279–281.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3 4    
2020 1          

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size