ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ВИКЛАДАЦЬКОГО ЛІДЕРСТВА СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Миколаївна РЕЗНІК
http://orcid.org/0000-0001-8310-1242

Анотація

У статті узагальнено тенденції розвитку вищої освіти відповідно до соціокультурних трансформацій сучасного суспільства та на цій основі визначено особливу актуальність та практичну потребу розвитку викладацького лідерства у студентів та викладачів в системі сучасної педагогічної освіти України

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
РЕЗНІК, С. М. (2020). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ВИКЛАДАЦЬКОГО ЛІДЕРСТВА СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3841
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Миколаївна РЕЗНІК, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна

Посилання

Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Педа-гогічна думка, 2016. 448 с.

Поляков Н.В., Савчук В.С. Классический уни-верситет: от идей античності к идеям Болонско-го процесса. Днепропетровск: Изд-во ДНУ, 2007. 596 с.

Палладино Л.Дж. Максимальная концентрация. Как сохранить эффективность в эпоху клипово-го мышления. Москва: МИФ, 2019. 272 с.

Лазорко О. Трансформація підходів до освіти дорослих у сучасних умовах: світові тренди та виклики. Психологічні перспективи. 2019. Вип. 34. С. 94–106.

Trends Shaping Education 2019 / OECD. Paris: OECD Publishing, 2019. 108 p. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/education/trends-shaping-education-2019_trends_edu-2019-en (дата звернення 08.05.2020)

Wenner J. A., Campbell T. The Theoretical and Empirical Basis of Teacher Leadership: A Review of the Literature. Review of Educational Research. 2017. 87(1). P. 134–171.

Katzenmeyer M., Moller G. Understanding Teacher Leadership // Teacher Leadership: The «New» Foundations of Teacher Education / Ed. E. Blair. New York: Peter Lang AG. Р. 3–21.

Draper P., Cleaver E., Cooper H., Heath T., Hilton A., Kember M. The Experiences of Innovators in Learning and Teaching. London: Leadership Foun-dation for Higher Education, 2015. 22 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/

Bolden R., Jones S., Davis H., Gentle P. Develop-ing and Sustaining Shared Leadership in Higher Education. London: Leadership Foundation for Higher Education, 2015. 52 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/

Leiserson C.E., McVinney C. (2015). Lifelong learn-ing: Science professors need leadership training. Nature. 2015. 523(7560). Р. 279–281.