ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІДЕРЛАНДІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Олександрович БЕЗКОПИЛЬНИЙ
http://orcid.org/0000-0001-7207-7590
Людмила Петрівна СУЩЕНКО
http://orcid.org/0000-0002-2461-3739
Андрій Олександрович АРТЮШЕНКО
http://orcid.org/0000-0002-2954-2714

Анотація

У статті представлено особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури в Нідерландах. Зазначено, що система підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти Нідерландів зорієнтована на запити закладів загальної середньої освіти. Виявлено освітні траєкторії для майбутніх учителів фізичної культури. Дано перелік професійних компетентностей вчителів фізичної культури. На прикладі школи спортивного навчання в університеті Фонтіс розкрито особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БЕЗКОПИЛЬНИЙ, О. О., СУЩЕНКО, Л. П., & АРТЮШЕНКО, А. О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІДЕРЛАНДІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3855
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олександр Олександрович БЕЗКОПИЛЬНИЙ, Черкаський національний університету імені Богдана Хмельницького

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент, доцент кафедри теорії, методики фізичного виховання

Людмила Петрівна СУЩЕНКО, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри фізичної реабілітації

Андрій Олександрович АРТЮШЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри спортивних дисциплін

Посилання

Slingerland M., Weeldenburg C., Borghouts L. Physical education teacher education in the Neth-erlands. European Physical Education Teacher Education Practice: Initial, Induction and Profes-sional Development. In A. MacPhail, D. Tannehill, Z. Avsar (Eds.). Meyer & Meyer Sport Ltd, 2019. P. 240–258.

Brouwer B. and other. Human movement and sports in 2028. Een blik in de toekomst van licha-melijke opvoeding/bewegingsonderwijs en sport op school. Postbus, 2011. 80 p.

Biesta G. The future of teacher education: Evi-dence, competence or wisdom? A companion to re-search in teacher education. Springer, Singapore. 2017.

P. 435–453.

Inspectorate of Education, Ministry of Education, Culture and Science. URL: https://english.onder-wijsinspectie.nl/ (date of application 21.04.2020).

KVLO. URL: https://kvloberoepsprofiel.nl/ (date of application: 10.04.2020).

ALO Nederland. 2018. Landelijk Opleidingsprofiel leraar lichamelijke opvoeding eerste grad. URL: https://www.kvlo.nl/over-kvlo/lo-bonus/lo-in-beweging.html (date of application: 15.04.2020).

Fontys university school of sport studies. URL: https://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Lichamelijke-Opvoeding-ALO.htm?returnurl= ( date of application: 20.04.2020).

van Merriënboer J.J.G., Clark R.E., de Crook M.B.M. Blueprints for complex learning: The 4C/ID-model. Educational technology research and development. 2002. Vol. 50(2). P. 39–61.

Reijgersberg N. and other. Nulmeting lichamelijke opvoeding in het voortgezet onderwijs: onderzoek naar de organisatie van lichamelijke opvoeding en sport in het voortgezet onderwijs. Utrecht: Mulier Instituut, 2014. 62 s.