СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ У ФЛАНДРІЇ (БЕЛЬГІЯ)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна ФУЧИЛА
http://orcid.org/0000-0001-5818-4656

Анотація

У статті розглянуто сучасні тенденції розвитку навчання медійної грамотності у Фландрії (Бельгія) та дискусії щодо особливостей її втілення у освітній процес, що відбуваються на урядовому рівні. Визначено три напрямки дискусій та їхню пріоритетність, а також динаміку розвитку в умовах стрімкого розповсюдження цифрових технологій. Розглянуто відмінності між навичками медійної грамотності та цифрової грамотності, а також стремління до їхньої конвергенції.  

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФУЧИЛА, О. М. (2020). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ У ФЛАНДРІЇ (БЕЛЬГІЯ). Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3859
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри іноземних мов

Посилання

Potter W.J. Review of literature on media literacy. Sociology Compass, 2013. 7/6. 417–435.

Hoechsmann M., Poyntz S. R. Media literacies: A critical introduction. Chichester: John Wiley & Sons, 2012. 244 р.

Marsden C.T. Internet co-regulation: European law, regulatory governance and legitimacy in cy-berspace. Cambridge, UK ; New York: Cambridge University Press, 2011. 284 р.

Wallis R., Buckingham D. Arming the citizen-consumer: The invention of “media literacy” within UK communications policy. European Journal of Communication, 2013. 28(5). 527–540.

Vanhoucke L. White Paper Mediawijsheid. Aanbev-elingen op basis van een sectoranalyse. Kennis-centrum Mediawijsheid, 2014. 15 р.

Lieten I., Smet P. Media Literacy Concept Paper. Brussel: Vlaamse Regering, 2012. 42 р.

VRT. Beheersovereenkomst 2016-2020 tussen de Vlaamse Gemeenshap en VRT. Vlaamse Radio en Televisie, 2016. 63 р.